huisman6825 Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Vandaag was er weer een envelopje in beeld dat er nieuwe software voor de inverto beschikbaar is en volgen mij was het het bovenstaande versie nummer (correct me if i'm wrong). Wat zijn hier de eigenschappen van, aan gezien ik op internet nog niets kan vinden. Wil eerst meer weten voordat ik deze software ga installeren. - Vu+ Duo 500Gb HDD - philips DSR 7141 - 78cm schotel - duo lnb - Harmony 1100
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 De eigenschappen zijn dezelfde als van .095 alleen in deze versie zou het shortcut probleem opgelost moeten zijn. Bij het opstarten van de Inverto kwam weleens de melding dat er kortsluiting in de LNB zou zijn (wat niet het geval was), met het op OK drukken was het probleem wel verholpen maar als je toevallig een opname gepland had en die melding deed zich voor dan werd er niets opgenomen.
Gast Invertist Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: huisman6825 Wil eerst meer weten voordat ik deze software ga installeren. Ik heb deze versie nu al een tijdje mogen testen en het ziet er goed uit. De shortcutmelding heeft zich niet meer voorgedaan en er zijn ook enkele stabiliteitsverbeteringen geïmplementeerd. Ik geef natuurlijk geen garantie: verbeteringen in het verleden geven...... !
SatRadiofreak Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Is de nieuwe versie al ergens te downloaden? Op de site van Bomb***k staat ie nog niet. VU+ duo, Triax 78cm, 4x Alps twin LNB
Gast Bigpapa Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Nou dan gaan we deze zeker uitproberen. Want fw 95 was 3 × K..
Gene 1225 Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: Pedro Newbie De eigenschappen zijn dezelfde als van .095 alleen in deze versie zou het shortcut probleem opgelost moeten zijn. Zou het probleem met de Aston Dual ( spontane reset naar basisversie ) hier ook mee opgelost zijn of heb ik dat gedroomd ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Breebosje Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Hoi, Ik denk dat het hier bij dromen zal blijven. ik heb ondertussen mijne Inverto moeten binnen doen bij de hersteller,alle twee de sloten herkende de Astons niet meer.Jammer. CI leeg gaf hij aan,mijn Astons waren net terug voor een update bij importeur Extrend ET8000 ...<br />nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br /><br />Grtjs Breebosje
Gene 1225 Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: Breebosje Hoi, Ik denk dat het hier bij dromen zal blijven. ik heb ondertussen mijne Inverto moeten binnen doen bij de hersteller,alle twee de sloten herkende de Astons niet meer.Jammer.CI leeg gaf hij aan,mijn Astons waren net terug voor een update bij importeur Ja , dat gebeurt hier ook iets te veel naar mijn zin maar tot nu toe volstond het om opnieuw op te starten . Mijn Aston Dual is ook nog maar pas terug uit Frankrijk en je bent dat ding wel 2 à 3 weken kwijt als ze moeten updaten .En in de aston 1.05 werkt de TVV-kaart niet , eigenaardig : wel de CD-kaart . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
HenkRood Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Origineel bericht van: Invertist Ik geef natuurlijk geen garantie: verbeteringen in het verleden geven...... ! Waar heb ik dat eerder gehoord ........... Toch nog even afwachten dacht ik zo !! Groet, Henk Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103| CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T] Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Ach, wat hebben we noou aan een perfect werkende inverto? Dan wordt het hier nog stiller in het forum Het moet wel een beetje een eigenzinnige dame blijven natuurlijk
HenkRood Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Jawel, maar een eigenzinnige "dame" Inverta én een eigenzinnige "butler" Aston is me eigenlijk tévéél! Vooral omdat het "hulpje" ZCAS ook zo z'n nukken heeft als het om de maandelijkse heractivatie gaat ....... Verder geen klachten hoor; ze doet het best wel redelijk goed! .... dus toch maar even afwachten?? ..... Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103| CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T] Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Draai je nog steeds de 040 gezien je handtekening?
HenkRood Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Ja! Ik zou 080 ook wel "durven" gebruiken, maar daar is het nog niet van gekomen. Die updates [040 - 072 - 080 - 095] heb ik als bestand op de computer staan. Als ik het wel heb kan ik via een usb-stick die versie er wel op zetten(?). Maar dan is het het beste om daarna een fabrieksreset te doen, waarbij ik de kans heb (weer) alle favorieten kwijt te zijn. En ik heb momenteel geen tijd alles er weer op te zetten (met het handje) . Groet, Henk Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103| CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T] Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Dan zou ik toch de .096 eens proberen, mocht het niet bevallen dan kan je altijd nog terug
JosFop4Sat Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik heb 096 na wat omzwervingen dit weekend weer erop gezet. Nog geen rare dingen gezien, het valt ons alleen nu op dat bij het zappen door de MTV-kanalen het geluid enkele seconden later aanwezig is (geen lip-syncfouten). De vraag is of dit iets met de Aston CAM te maken heeft. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen