Ga naar inhoud


software 1.4.214.096??


huisman6825

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Heb je soms iets opgenomen terwijl je ernaar keek?

In dat geval is het logisch want dan is het programma bij de opname al gedecodeerd.

Inderdaad: het decoderen gaat wel snel (ik meen op 6- of 7-voudige snelheid), maar ook weer niet zo snel......! Laten we hopen dat het goed blijft gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Heb je soms iets opgenomen terwijl je ernaar keek?

In dat geval is het logisch want dan is het programma bij de opname al gedecodeerd.


Ja dat was het, Alle weer iets dat ik weet! was daar niet van op de hoogte.

Toch bedankt

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pedro,

Ik heb precies hetzelfde euvel, als je na aanzetten te snel overzapt naar een andere zender voordat je beeld en geluid hebt is de kans dat hij geheel op zwart gaat meer dan 95%. Dit komt bij mij voor met diverse software versies waaronder de .72 en .96

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

Het zou schijnen dat je met de neiuwe modulle van aston 2.19

veel minder tot geen problemen meer moet zijn,van iemand mail gekregen.

 

 

Hoi,

Inderdaad,sinds een week of zes werk ik met twee Aston modulles met 2.19 erop en sindsdien geen enkel probleem meer gehad.

Wel moet ik voor het decoderen voor bv Canaal digitaal eerst de modulle van TVV even ontkoppelen, verder alles prima. smile

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Breebosje
Wel moet ik voor het decoderen voor bv Canaal digitaal eerst de modulle van TVV even ontkoppelen, verder alles prima.

Ja: dat blijft een standaard euvel van Inverta.
Trouwens: gaat dat bij live-TV kijken wel altijd goed met twee CAM's en twee geldige kaarten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: blast
Pedro,
Ik heb precies hetzelfde euvel, als je na aanzetten te snel overzapt naar een andere zender voordat je beeld en geluid hebt is de kans dat hij geheel op zwart gaat meer dan 95%. Dit komt bij mij voor met diverse software versies waaronder de .72 en .96

Het "euvel" heb ik inderdaad ook in andere versies van de firmwares gezien, niets ergs maar wel even om rekening mee te houden bij het inschakelen.

Wat de laatste dagen wel eens gebeurt is dat tijdens het zappen sommige zenders op zwart gaan, ik vraag mij of of dit misschien te maken kan hebben met de seca 3 tests.
Even de Inverto uit en weer aan verhelpt zoals gewoonlijk wel het probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja: dat blijft een standaard euvel van Inverta.

Trouwens: gaat dat bij live-TV kijken wel altijd goed met twee CAM's en twee geldige kaarten?

 

 

 

Hoi,

Ja hoor, met live-TV kijken met twee kaarten heb ik nog nooit problemen gehad . Hout vasthouden . smile

Extrend ET8000 ...<br />
nl. 1x met TV-Vlaanderen & 1x met Canaal Digital<br />
<br />
Grtjs Breebosje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Breebosje
Ja: dat blijft een standaard euvel van Inverta.
Trouwens: gaat dat bij live-TV kijken wel altijd goed met twee CAM's en twee geldige kaarten?




Hoi,
Ja hoor, met live-TV kijken met twee kaarten heb ik nog nooit problemen gehad . Hout vasthouden . smile

Bij mij gaat het decoderen van tvvl en art kanalen bij live kijken en bij opnemen voorlopig ook allemaal goed.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met deze versie heb ik regelmatig hikjes in opgenomen programma's. Ben nu aan het kijken of het alleen gedcodeerde of ook ongecodeerde uitzendingen betreft.

 

Aanvankelijk dacht ik dat het kwam doordat ik ondertussen met andere dingen op de Inverto bezig was, maar heb nu gemerkt dat het ook gebeurt bij programma's die zijn opgenomen terwijl er niemand thuis was. Ze heeft in alle rust kunnen opnemen, dus.

 

Met de .78 firmware had ik hier heel duidelijk minder last van.

 

m

 

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mifi
Met deze versie heb ik regelmatig hikjes in opgenomen programma's. Ben nu aan het kijken of het alleen gedcodeerde of ook ongecodeerde uitzendingen betreft.

Waarschijnlijk beide, en als je bij de CAM verwijderd hebt, is het over.
Wedden dat de hikjes (met CAM) steeds op exact hetzelfde plekje plaatsvinden?
Welke CAM gebruik je?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel hier zijn we dan nog eens, een 8dagen verder en vandemorgen de eerste vastloper gehad. Wel als dit om de zoveel dagen maar eens voorkomt dan ben ik een gelukkige koper geweest van de tvv-module! de aston ligt er hier nu werkeloos bij want daarvan had ik mijne buik van vol. Tot zover een contente gebruiker van de lemon, het is anders geweest!

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...