Ga naar inhoud


software 1.4.214.096??


huisman6825

Aanbevolen berichten

Eerste aangename vaststelling : ik zie nu twee dagen EPG vooruit op de TVV-zenders , daar waar dit voorheen maar now/next was.

Dat autodecoderen heb ik echter nog niet door. Ik heb gisterennamiddag 2 korte gecodeerde opnamen gemaakt, autodecoderen staat op "aan" in de instellingenlijst, maar tot op heden zie ik nog geen gedecodeerde opnames.

Er staat wel een file die "backup" noemt, maar daar zit niets in.

Ik heb die backup-functie dan maar meteen op "uit" gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Coliseo
Eerste aangename vaststelling : ik zie nu twee dagen EPG vooruit op de TVV-zenders , daar waar dit voorheen maar now/next was.
Dat autodecoderen heb ik echter nog niet door. Ik heb gisterennamiddag 2 korte gecodeerde opnamen gemaakt, autodecoderen staat op "aan" in de instellingenlijst, maar tot op heden zie ik nog geen gedecodeerde opnames.
Er staat wel een file die "backup" noemt, maar daar zit niets in.
Ik heb die backup-functie dan maar meteen op "uit" gezet.


Is het niet zo dat de inverto soms een probleem heeft met de aston cam ivm auto decoderen? Dacht dit ergens gelezen te hebben.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Met de introductie van de versie 1.4.214.072 stond dit in de bijzonderheden te lezen:

Citaat:
Snelle manier om te updaten:

Plaats het .BIN bestand op een lege en FAT geformatteerde USB stick. Plaats deze in uw ontvanger en ga naar de optie softwareupdate in het menu. De update zal max. 30 seconden duren. Voer na de update een complete fabrieksreset uit.

Soms is het ook noodzakelijk om de harde schijf te formatteren, dit wanneer het automatisch decoderen niet functioneert, wanneer de tijdsverschuiving niet werkt of wanneer de harde schijf vol loopt met bestanden genaamd "InstantReplay".

 

Is er na een nacht nog steeds niets gedecodeerd?

Dus als eerste zou je de schijf kunnen formatteren als er niet al te veel op staat, als dat niet helpt probeer dan eens een reset-alleen instellingen, je moet daarna wel even je instellingen terugzetten zoals je antenneconfiguratie etc.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van zover komen (versie 212.1.) en geen algehele reset doen na de update naar 096, is tricky, de problemen kunnen dan na een paar dagen naar boven komen.

Lukt het dus niet met "reset alleen instellingen", dan is een algehele reset onvermijdelijk.

 

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels een volledige reset + koude start gedaan en mijn favorieten terug in de favorietenlijst geplaatst.

Hetgeen me nu opvalt is dat in de popup bij het zappen de nummering van de hoofdlijst verschijnt. Voorbeeld : NED1 staat bij mij op de vijfde plaats bij de favorieten, maar in de popup verschijnt dan -> 1. NED1 (omdat NED1 in de hoofdlijst op nummer 1 staat). Ik dacht dat in mijn vorige versie van de firmware ofwel het nr. 5 verscheen, ofwel helemaal geen nummer.

Erg is het allemaal niet, maar het is moeilijker om zich nog te oriënteren tijdens het zappen : 15 - 1 - 187 - 35,... om maar iets te zeggen, terwijl je in de favorietenlijst eigenlijk zapt van 1 naar 2 en 3 en 4,...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een standaard probleem van de CD-versie van Inverta (overigens heeft Scena exact hetzelfde euvel): je komt er van af door een alleen instellingen fabrieksreset (de zenderlijsten blijven dan behouden).

Ik leidt hieruit af, dat je de favorieten hebt teruggezet middels een back-up: zo restaureer je ook problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evengoed: het is een standaard probleem --> fabrieksreset alleen instellingen.

Ik moet dit bijna dagelijks doen: elke keer als er een zender is opgeslagen, doet HKP (Het Kanaalnummer Probleem) zich voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Evengoed: het is een standaard probleem --> fabrieksreset alleen instellingen.


Bedankt Invert®o(B), hiermee zijn we ook klaar. aangezien, op een paar details na de fabrieksinstellingen ook de mijne zijn, is het voor mij geen groot euvel.
Nu nog die harde schijf formateren... (how does one proceed...)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Coliseo
Nu nog die harde schijf formateren... (how does one proceed...)

Dat is 3 sec werk........ laugh


Tenzij je nog wat opnames wilt redden............ eek

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Coliseo
Nu nog die harde schijf formateren... (how does one proceed...)

Dat is 3 sec werk........ laugh


Origineel bericht van: JosFop4Sat
Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Coliseo
Nu nog die harde schijf formateren... (how does one proceed...)

Dat is 3 sec werk........ laugh


Tenzij je nog wat opnames wilt redden............ eek



Twee topauteurs die reageren op 1 zinnetje van mij...
Wat een eer !

Eerst nog een filmpje meepikken dat er nog opstaat en ondertussen uitzoeken hoe je formateert.
Bedankt !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel dat is niet zo moeilijk.

 

Je duwt op de library knop van je afstandsbediening en dan kom je in een menu terecht waar je ziet staan interne harde schijf. Dn duw op de rode knop van de afstandsbediening (komt overeen met medium formatteren) dan laat je je inverto doen en na een klein tijdje is de schijf geformatteerd.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetgeen ik er wel had vergeten bijzetten is dat de inverto om een pincode zal vragen. Ik had ze nog niet verandert en bij mij lukt dit met 1111.

succes.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...