Ga naar inhoud


software 1.4.214.096??


huisman6825

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Coliseo
Twee topauteurs die reageren op 1 zinnetje van mij...

Volgens mij worden topauteurs goed betaald...... shocked

Origineel bericht van: Coliseo
Eerst nog een filmpje meepikken dat er nog opstaat en ondertussen uitzoeken hoe je formatteert.

Origineel bericht van: wolverine
Je duwt op de library knop van je afstandsbediening en dan kom je in een menu terecht waar je ziet staan interne harde schijf. Dan duw je op de rode knop van de afstandsbediening (komt overeen met medium formatteren) dan laat je je Inverto doen en na een klein tijdje is de schijf geformatteerd.

Niet helemaal: na "Library" moet je op "0" drukken: dan krijg je pas de rode formatteer knop.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Inderdaad het is slechts indien je er ook een externe hd hebt aangekoppeld dat je niet op 0 hoeft te duwen (je hoeft enkel maar op te letten dat je de juiste gaat formatteren.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze middag de harde schijf geformatteerd en enkele gedoceerde proefopnamen gemaakt van enkele minuten.

Daarnet even gekeken, en ja hoor, alles netjes gedecodeerd.

 

Dit alles met de X-cam, die ik gisteren terloops in de kast zag liggen.

Deze cam doet het volgens mij even goed (en snel qua zapsnelheid) als de Aston. Alleen PIP werkt natuurlijk niet.

Nu weet ik wel niet of de Inverto de kaart-updates aankan in combinatie met de X-cam.

 

Enfin, ik ben nu een (voorlopig ?) tevreden volwaardig 1.4.214.096 gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Ik ben er van overtuigd dat je in ieder geval niet meer terug zal gaan naar de 212.01 versie.

 

Persoonlijk heb ik de PIP versie nooit gebruikt, of toch 1 keer om te testen en tot de conclusie te komen dat je er eigenlijk niet veel aan hebt.

 

De key-wissel zit er straks weer aan te komen dus even in de gaten houden welke datum er op je kaart staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
De key-wissel zit er straks weer aan te komen dus even in de gaten houden welke datum er op je kaart staat.


Pedro: Idee wanneer deze wissel plaats vind? Op de laatste dag??

Ik heb nu toch weer een [nieuw] probleempje ontdekt bij de sw-versie 1.4.214.96 dat zich bij mij veel minder voordeed bij 1.4.214.040, namelijk het niet teruggaan naar standby/ruststand na automatisch decoderen; maw Inverto blijft "actief" [de HDD blijft doordraaien]. Meer klachten??

groet, Henk

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die gebruik ik niet meer tot deze weer kan worden geüpdate.

Het is juist met de Z-CAS.

 

aanvulling vorig bericht:

Omdat ik heb begrepen van Rob(jou dus), dat er 2 modelversies in omloop zijn gebracht en de problemen vaak te herleiden zijn naar die modellen hierbij de gegevens van mijn Inverto:

 

modelnummer: Inverto IDL 7000S CI

hardwareversie: 210171111125311110203110

softwareversie: 1.4. revisie: 214.096

FPGAversie: 3

bootloaderversie:1.4.6

serienummer: 112PL10617000483

CI: Z-CAS Matrix Reborn [of Aston Dual 1.07]

 

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds ik (op advies van een deskundige) de Powercam PRO gebruik, ben ik van een hoop problemen af: decoderen gaat nu altijd goed, geen stotteren meer na bibliotheek bezoek en na snel doorspoelen, zappen gaat vlot.

Nu maar hopen dat dit zo blijft (want een keer iets investeren is niet zo erg, maar het moet niet aan de gang blijven)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Origineel bericht van: HenkRood

Ik heb nu toch weer een [nieuw] probleempje ontdekt bij de sw-versie 1.4.214.96 dat zich bij mij veel minder voordeed bij 1.4.214.040, namelijk het niet teruggaan naar standby/ruststand na automatisch decoderen; maw Inverto blijft "actief" [de HDD blijft doordraaien]. Meer klachten??

 

groet, Henk

Dat is bij mij ook al enkele weken zo. Om die reden heb ik automatisch decoderen op UIT gezet, nu weer aan ivm komende keywissel.

Nu gebeurt er echter niets meer als ik de ontvanger in stand-by zet, ja de HDD draait en de CAM is aan, maar er wordt niets meer gedecodeerd. Algehele reset en terug naar versie 080, niets helpt. Ik heb nu dus maar even het bestand handmatig gedecodeerd met versie 1.3.211.242.

Ik vrees nu dat ik een format van de HDD moet doen om alles weer goed te krijgen.

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: HenkRood
Pedro: Idee wanneer deze wissel plaats vind? Op de laatste dag??


Wanneer die precies verzonden wordt weet ik niet maar bij mij staat mijn kaart nu op 31-12-2008.

Kijk eens op je kaart welke datum er bij jou staat, als die ook al op 31-12-2008 staat dan weet je in ieder geval of de keys aankomen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Origineel bericht van: HenkRood
Pedro: Idee wanneer deze wissel plaats vind? Op de laatste dag??


Wanneer die precies verzonden wordt weet ik niet maar bij mij staat mijn kaart nu op 31-12-2008.

Het is normaal dat die datum staat op het einde van de volgende maand. Als er dus 31-1 staat, weet je dat er een update is geweest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...