Ga naar inhoud


software 1.4.214.096??


huisman6825

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Coliseo
Ik heb deze middag de harde schijf geformatteerd en enkele gedoceerde proefopnamen gemaakt van enkele minuten.
Daarnet even gekeken, en ja hoor, alles netjes gedecodeerd.

Dit alles met de X-cam, die ik gisteren terloops in de kast zag liggen.
Deze cam doet het volgens mij even goed (en snel qua zapsnelheid) als de Aston. Alleen PIP werkt natuurlijk niet.
Nu weet ik wel niet of de Inverto de kaart-updates aankan in combinatie met de X-cam.

Enfin, ik ben nu een (voorlopig ?) tevreden volwaardig 1.4.214.096 gebruiker.


En inmiddels zie ik dat de update netjes binnengelopen is met de X-cam.

(Voorlopige ?) conclusie :
De SW-update vanuit 212 naar 1.4.214.96 is perfect verlopen, de Inverto draait goed en de X-cam werkt - behoudens dan voor PIP - even goed als de Aston.
De X-cam is dus een waardig en vooral een goedkoper alternatief voor de Aston, mocht deze laatste het laten afweten.
Vraag is wel of die X-cam nog op de markt is, want dat weet ik eigenlijk niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 147
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hopelijk aanzie je dit echt niet als een verwijt of als een gebrek aan kennis maar je bent toch zeker dat de batterijen niet bijna leeg zijn van je AB? En is het de originele AB of een vervanger.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wolverine
....maar je bent toch zeker dat de batterijen niet bijna leeg zijn van je AB? En is het de originele AB of een vervanger.

Dan zou een reboot toch niet helpen...... En elke vervangende AB doet het beter dan de originele.
Zo'n coma komt helaas vaker voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een inverto van een kennis met software versie 1.2 van begin 2006.

Vanwege decodeer problemen wil ik nieuw software ota laden. Als ik zoek krijg ik de melding dat versie 2.34.0 beschikbaar is, na dit bevestigt te hebben begint het downloaden. Na ongeveer een half uur staat de countdown teller op 00. Normaal moet je hierna het installeren bevestigen, maar dit komt niet, hij blijft op 00 staan. Ik heb het al 4 keer geprobeerd en ook uren laten staan maar er gebeurt niks.

Ligt dit aan de receiver of aan iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Invertist
En lukt het dan nog niet: via een USB-stick gaat he meestal snel en goed.


Maar kan dat al met deze versie?
Ik weet niet meer sinds welke versie de mogelijkheid er was om via een stick te updaten, maar via een USB kabeltje moet het in ieder geval wel werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste satters,

 

Wel ik ben sins 2 weken een bezitter van de lemon 070 PVR, deze gebruik ik met een aston 1.07 soft 2.17 en ttv kaartje.

 

De laatste soft voor de lemon 214.96 Soms krijg ik een zwart scherm als ik die aanzet, en moet dan of wel de aston module uithalen en terug steken, of eens stroom er vanaf nemen en dan heb ik terug beeld!en ook soms als ik iets heb opgenomen via de persoonlijke planner.

 

Ook het decoderen werkt erbarmelijk soms wel soms nie ligt dit aan de aston modullen door de soft 2.17!

 

zou dit verholpen worden door een tvv-module zodat ik van die problemen af ben.Werkt de tvv module beter met de lemon of zijn er nog andere die dan ook de seca3 blijven ondersteunen;

 

Alvast dank

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees eens een twee pagina's terug. Rob (Invertist) heeft een powercam PRO en die doet het blijkbaar goed. Vermits TVV en CD toch een en dezelfde firma is moet dat ding dus ook onze TVV-kaarten zonder problemen aankunnen.

 

Rob, hoe staat het intussen ermee? We zijn weer bijna twee weken verder. Nog steeds geen problemen ondervonden met je powercam PRO in de Inverta? Met de Mediaguard-module heb ik twee vastlopers gehad op één week, al bij al weinig als ik vergelijk met enkele maanden terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enige tijd begon ook met de PowercamPRO het niet-altijd-automatisch-decoderen probleem. Bovendien heeft Inverta tijdens playback (van zowel een gedecodeerde als een FTA opname) af en toe last van kleine hikjes (stotteringen). Intussen wordt de Powercam omgeruild voor een Aston (nieuwe model met 2.19 firmware): weer afwachten of dat wel probleemloos gaat!

Eigenlijk lijkt het er op, dat Inverta momenteel wat probleempjes heeft met veel CAM's. Alleen raar dat (voor zover mij bekend) problemen zich pas n enige tijd voordoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar twee vastlopers, bij mij met ast soft 2.17 niets anders dan vastlopers! elke keer dat ik de ontvanger aanzet moet ik een harde reset doen stroom er af en terug aan. Had ik dat geweten was mijn aankoop toch iets anders geweest, heb die ruim 2weken en niets anders gehad dan zwarte schermen. Heb ondertussen een tvv-module gekocht wacht nog op de levering zal wel zien wat het heeft, en ander de deur uit blijf nie mee onafgewerkte apperatuur zitten hoor! KUTBAK.

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Homer,

 

Ik begrijp iets niet goed. Je het de Lemon slechts een paar weken en blijkbaar heeft het toestel nog niet goed gewerkt.

Wat zegt je verkoper hierover ?

Begrijp ik het goed dat er je onlangs de laatste firmware 214.96 opgezet hebt en dat het sinds dan niet goed meer werkt ?

Zou je terug willen naar de versie 214.95 ? Deze versie kan je bezorgd worden hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...