cejean Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Origineel bericht van: johnwillem cejean heb je het nu over de abcom enigma software, wat die heb ik er nu in zitten en van welke datum is de software Groetjes john Je kan bij software uodate de nieuwste downloaden. volgens mij is ver. 19-9-08 de laatste. * Dreambox 800 HD* Dreambox 800 SE * Zgemma h1
Grolschke Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Origineel bericht van: JPiet Ik heb zelf Highland 2.17 draaien op een Cube 250s, hiervoor stond pli helenite erop, echter draait daar de C+ kaart niet op, althans bij mij niet. Mocht er iemand zijn die weet hoe ik pli helenite kan laten draaien met C+ kaart....... graag!! cccam er op zetten en cam opslaan en herstarten. [/quote Dus als ik nu Pli Helenite terugzet, dan zoals hierboven beschreven, zou mijn (orginele) C+ kaart moeten draaien?? 3x VU+ Solo met PLI 7.0 Vergissen is menselijk, maar om er een zooitje van te maken, heb je een computer nodig!
bash! Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 correct.. met CCcam in Pli werkt de kaart vrij snel. Je kan via je webinterface kijken of de kaart bijgewerkt is. Dit zie je op http://ipvanjeontvanger:160001 Suc6! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
esreverse Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2008 Citaat: Gemini is ok maar wat hier boven al staat is ook mijn aanbeveling -> ABcom enigma image Ik krijg een foutmelding en dan loopt het vast als ABcom wil booten..... FATAL ERROR Couldn't load RC Mapping file for DM7000 TUX ziet er wel gaaf uit met de CubeCafe op zijn schoot
bigm Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 tijdens opstarten pijl naar recht ingedrukt houden. dan de juiste box kiezen, voor abcom gewoon de 250 kiezen en opnieuw opstarten. dan is je foutmelding weg wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
esreverse Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2008 IDD, had het net ook al gevonden. Nu de volgende hindernis, CCcam erop krijgen.
bigm Geplaatst: 19 oktober 2008 Geplaatst: 19 oktober 2008 als je de abcom gegruikt even de addon erop zetten en je kunt cccam downloaden via menu ff bijgevoegd bestandje uitpakkne in /tmp op box zetten voor de zekerheid ff chmod 777 (wordt toch gewist na herstart) dan blauwe toets van ab dan naar ipk addon uit temp instaleren en tada je kan opeens veel meer met de abcom ook cccam instaleren of andere cam addon_version_powerpc_rel6.zip wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
esreverse Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2008 Bedankt voor je tip. Zover was ik zelf ook al gekomen en wou de oplossing hier posten maar je was me voor Na de addon kun je via IPK en SF_Addons / Update alle dingen toevoegen die je nodig hebt. Alleen kreeg ik CCcam niet geinstalleerd. Andere emu's geven een groen bolletje en bij CCcam blijft het rood. Totdat ik na een aantal keren proberen ineens een CCcam.cfg zag verschijnen in /var/etc toen wist ik dat CCcam het ging doen. Even mijn N: lijn aangepast en alles werkt prima ondanks mijn rood bolletje. Ook de freezes zijn nu voorbij zo lijkt het. ABCom Rulezzzz (tot nu toe)
esreverse Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2008 Daar ben ik weer...... De volgende hindernis die ik moet nemen is dat ik niet alle zenders tegenkom na een scan. Nu ben ik erachter dat je met DreamBoxEdit een zenderlijst kunt uploaden. Nu heb ik een lijst van pet123 gevonden en die erin geschoten maar op de RTL4,5 etc krijg ik de melding Switch, Service could not be found.....*zucht*
Gast sjaakp Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Je hebt waarschijnlijk een nieuw type tuner in je box. Kopieer de file in de bijlage naar var/etc Start de box opnieuw op door deze eerst spanningsloos te maken Doe dan een transponderscan op alle satellieten -> Automatische Multisat Scan -> selecteer alle nodige sats Klaar… alles staat weer goed en je kunt een backup van de image maken als je dat wil. Let op: het opnieuw downloaden van een kanalenlijst via het blue panel zorgt ervoor dat het weer niet werkt!!
esreverse Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2008 Sjaak je hebt helemaal gelijk! Bedankt voor de oplossing. Het duurt even met opnieuw scannen maar de nieuwe satellites.xml doet wonderen. Bijna alles werkt (behalve Action Now en Playboy TV maar dat geeft niet echt) Ik gebruik nu het ABCom enigma 14-09-08 Kost wel even werk om dit image aan de gang te krijgen... maar dan heb je ook wat
bigm Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 was dat het probleem ........chips.... ik had er ook last van met mijn 250, alleen iedere zender die het niet deed ff handmatig gescanned en de polarisatie omgedraait en zo heb ik alles weer boven water gekregen. wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
aranco Geplaatst: 29 oktober 2008 Geplaatst: 29 oktober 2008 Origineel bericht van: esreverse Na de addon kun je via IPK en SF_Addons / Update alle dingen toevoegen die je nodig hebt. Als ik bovenstaand doe om Cccam te installeren, krijg ik de foutmelding can't resolve hostname, wat moet ik hieraan doen.
aranco Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: aranco Origineel bericht van: esreverse Na de addon kun je via IPK en SF_Addons / Update alle dingen toevoegen die je nodig hebt. Als ik bovenstaand doe om Cccam te installeren, krijg ik de foutmelding can't resolve hostname, wat moet ik hieraan doen. Niemand die hier een antwoord op heeft.
bigm Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 hmmm.... hier werkt de addon gewoon controleer je internet eens wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen