aranco Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 hallo bigm, het is al gelukt idd problemen bedankt.
esreverse Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Geplaatst: 18 januari 2009 Origineel bericht van: esreverse Daar ben ik weer...... krijg ik de melding Switch, Service could not be found.....*zucht* Weet iemand waar het aan ligt dat deze melding verschijnt bij sommige zenders? Ik heb waarschijnlijk een nieuwe tuner in deze box. De nieuwe XML file helpt wel tegen RTL4, 5 etc maar er zijn nu toch ook nog andere zenders (Humor TV, Consumenten TVdie de melding Switch, Service could not be found geeft. Ik zou graag weten of ik er nog iets aan kan doen. Ik heb inmiddels het laatste ABCom enigma erop gezet.
bigm Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 ga eens naar een zender die het niet doet, doe dan een handmatige transponder scan gooi de horizontaal/vertikaal omgooien en fec op auto doe de scan ga weer terug naar de zender die je miste, zap een op en neer als je nog geen beeld hebt....zo doe ik het ook vaak ik heb in mijn 250 ook een nieuwe tuner zitten wie weet wat morgen brengt........ik niet....ik weet niet eens wat er gisteren gebeurde
robbedoeske Geplaatst: 21 januari 2009 Geplaatst: 21 januari 2009 Hoe kun je zien wat voor tuner je hebt?
esreverse Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Geplaatst: 24 januari 2009 Origineel bericht van: bigm ga eens naar een zender die het niet doet, doe dan een handmatige transponder scan gooi de horizontaal/vertikaal omgooien en fec op auto doe de scan ga weer terug naar de zender die je miste, zap een op en neer als je nog geen beeld hebt....zo doe ik het ook vaak ik heb in mijn 250 ook een nieuwe tuner zitten Dit werkt. Alleen moet je geduld hebben als je na de scan uit het menu wilt gaan. Het lijkt erop dat de 250 dan hangt en dat had ik eerder ook al en toen zette ik steeds de box uit omdat ik dacht dat ie was vastgelopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen