Elwin Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Nu lees ik weer dat Ziggo ook stopt met doorgifte van RNN7. Dat zou betekenen dat RNN7 nu echt bijna nergens meer te ontvangen is, alleen nog bij Canal Digitaal. Maar RNN7 staat daar niet meer in de geschreven zaplijst op de site van Canal Digitaal. Hoe lang zou het nog duren voordat RNN7 het loodje definitief legt? Ik denk dat ze het einde van dit jaar niet meer gaan halen. Misschien zijn ze zelfs wel eerder klaar met uitzenden...
Pjotrb Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Wie maakt er zich nog druk over? Zou er überhaupt nog wel naar gekeken worden? Ik heb hem in ieder geval maar kort in mijn zenderlijst gehad. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Ou-Tannu Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 nou als we er wat beters voor terug krijgen? trek de stekker er dan per direct maar uit Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Pjotrb Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Eh ja, en wat beters kan al heel snel denk ik. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Elwin Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik maak me er niet zo druk over, maar was wel is benieuwd hoe lang RNN7 dit nog kan blijven doen. Want inderdaad, het is tien keer niks op die zender. Ik ben benieuwd wat CDS ervoor in de plaats gaat zetten straks!
tfh Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Origineel bericht van: Pjotrb Eh ja, en wat beters kan al heel snel denk ik. Of geef dit bitrate aan de overige zenders op die transponder
sattools Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Origineel bericht van: Elwin Nu lees ik weer dat Ziggo ook stopt met doorgifte van RNN7. Dat zou betekenen dat RNN7 nu echt bijna nergens meer te ontvangen is, alleen nog bij Canal Digitaal. Maar RNN7 staat daar niet meer in de geschreven zaplijst op de site van Canal Digitaal. Hoe lang zou het nog duren voordat RNN7 het loodje definitief legt? Ik denk dat ze het einde van dit jaar niet meer gaan halen. Misschien zijn ze zelfs wel eerder klaar met uitzenden... Ziggo heeft RNN7 nooit doorgegeven, althans niet landelijk digitaal. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Elwin Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2008 Origineel bericht van: sattools Origineel bericht van: Elwin Nu lees ik weer dat Ziggo ook stopt met doorgifte van RNN7. Dat zou betekenen dat RNN7 nu echt bijna nergens meer te ontvangen is, alleen nog bij Canal Digitaal. Maar RNN7 staat daar niet meer in de geschreven zaplijst op de site van Canal Digitaal. Hoe lang zou het nog duren voordat RNN7 het loodje definitief legt? Ik denk dat ze het einde van dit jaar niet meer gaan halen. Misschien zijn ze zelfs wel eerder klaar met uitzenden... Ziggo heeft RNN7 nooit doorgegeven, althans niet landelijk digitaal. Dan zondt Ziggo die waarschijnlijk analoog uit in een aantal plaatsen in Nederland. Maar daar gaan ze dus nu mee stoppen.
cosmos Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Van mij mogen ze ook per direct de stekker eruit trekken, het is een zender van niks, hoop reclame en gelul in de ruimte. Doe dan maar een kwaliteitszender zoals Discovery Science leren we ook nog eens wat ipv thee geslurp en gezwamel in de ruimte. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
SingleSlow Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Hier zit/(zat?) RNN7 op de kabel sinds vandaag slechts een testbeeld. Zou de stekker er nu definitief uit zijn? Singleslow
Elwin Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2008 Inderdaad op de schotel ook een testbeeld. Had ik m'n voorspelling toch maar niet zo hoog moeten inschatten. Ik had beter kunnen zeggen: ik denk dat ze het einde van de week niet gaan halen!
Rekordc Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 kpn I-TV meldt: 15-10-2008 20:00 "Als gevolg van een storing kon u mogelijk problemen ervaren met de ontvangst van de zender RNN7 via Interactieve TV. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen." Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi
Elwin Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2008 Origineel bericht van: Rekordc kpn I-TV meldt: 15-10-2008 20:00 "Als gevolg van een storing kon u mogelijk problemen ervaren met de ontvangst van de zender RNN7 via Interactieve TV. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen." Dan komt ie dus toch terug? Hier nog steeds een testbeeld.
meijelsat Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 wanneer krijgen we een beeld van RNN7? Of kan failiet???? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Ou-Tannu Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 ik hoop niet testbeeld heeft afaik een LAGERE Bitrate de normale programmering van RNN7 :+ Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen