Ga naar inhoud

Wanneer zou RNN7 stoppen met uitzenden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: meijelsat
wanneer krijgen we een beeld van RNN7? Of kan failiet????

Ik hoop ook dat RNN7 gewoon niet meer terugkomt. Wat een prutzender. :D Toen RNN7 nog elke dag nieuws had en dat programma RNN Vandaag nog door 'bekende' (ahum) Nederlanders werd gepresenteerd, was RNN7 nog wel redelijk voor één keer. Maar nu is het prut met een rietje! :D

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Meen me te herinneren dat er vroeger een kanaal was dat "Microsoft TV" hete, van mij mag dat wel terug.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Geplaatst:
Origineel bericht van: cosmos
Meen me te herinneren dat er vroeger een kanaal was dat "Microsoft TV" hete, van mij mag dat wel terug.

Was dat niet CNBC die microsoft eind jaren 1990 gekocht heeft met
daarin programma's om te leren met windows (95 of 98) om
te gaan?
Geplaatst:

Het duurt nu wel lang met die 'technische storing' bij RNN7. Hoe lang zal RNN7 het testbeeld nog volhouden. Vind het nu wel lekker rustig op die zender, niet dat vaak te harde of slechte geluid wat ze gebruiken, maar gewoon een stil testbeeld. :D

We kunnen die bandbreedte toch voor andere zenders gebruiken? Dit is ook niet echt nuttig...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Het duurt nu wel lang met die 'technische storing' bij RNN7.
Hoe lang zal RNN7 het testbeeld nog volhouden.

Ze hebben toch een tijdje geleden aangekondigd in HDTV te gaan uitzenden? blush

Dan zal dit wel de allereerste HDTV testuitzending zijn :D

Geplaatst:

Kan misschien weerkanaal in plaats van mogelijke failiet zender RNN7?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Geplaatst:
Kan misschien weerkanaal in plaats van mogelijke failiet zender RNN7?

Ik vind het prima. Of Het Gesprek op de plek waar nu RNN7 zit. Lijkt me anders ook een goed idee. Het is tenslotte een Nederlandse zender die overal op de kabel en digitale kabel zit. smile

Origineel bericht van: Gerard 76
Heb zo'n zin om zelf die stekker eruit te halen smilesmilesmile

Dan haal je de zender toch gewoon uit je zaplijst, heb je in ieder geval voor jezelf de stekker eruit getrokken. :D
Geplaatst:

Er zijn nu in beeld van RNN7 en technische problemen zijn verholpen......

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

Geplaatst:
Er zijn nu in beeld van RNN7 en technische problemen zijn verholpen......

Jammer dat ze weer terug zijn. :Dblush Ik had op die plek liever Het Gesprek of Het Weerkanaal gezien. En wat moet ik moet homeshopping om tien uur 's avonds?
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik heb net nog voor de gein weer is even gekeken naar RNN7, en ik merk nu op dat de merknaam nergens meer terug te vinden is, als alleen op het display van mijn ontvanger. De reclame-idents zijn erg basic en de naam RNN7 wordt ook niet meer gebruikt in die idents. Het logo is ook verdwenen.

Het wordt tijd voor een nieuwe zender op die plek. smile

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Ik heb net nog voor de gein weer is even gekeken naar RNN7, en ik merk nu op dat de merknaam nergens meer terug te vinden is, als alleen op het display van mijn ontvanger. De reclame-idents zijn erg basic en de naam RNN7 wordt ook niet meer gebruikt in die idents. Het logo is ook verdwenen.

Het wordt tijd voor een nieuwe zender op die plek. smile

Inderdaad, weg ermee! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:

Nu is RNN7 verdwijnen in plaats voor testbeeld.

Wat is precies oorzaak????

Groetjes Jan (Meijelsat)

Geplaatst:

Ik heb gelezen dat er nieuwe investeerders zijn voor RNN7. Die zouden op 1 december starten. Ben benieuwd of ze nog gaan starten bij CDS.

Edit: op de site staat nu ook bij RNN Vandaag: op dit moment zijn er geen uitzendingen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen