Elwin Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2008 Origineel bericht van: meijelsat wanneer krijgen we een beeld van RNN7? Of kan failiet???? Ik hoop ook dat RNN7 gewoon niet meer terugkomt. Wat een prutzender. Toen RNN7 nog elke dag nieuws had en dat programma RNN Vandaag nog door 'bekende' (ahum) Nederlanders werd gepresenteerd, was RNN7 nog wel redelijk voor één keer. Maar nu is het prut met een rietje!
cosmos Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Meen me te herinneren dat er vroeger een kanaal was dat "Microsoft TV" hete, van mij mag dat wel terug. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
pukje Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Origineel bericht van: cosmos Meen me te herinneren dat er vroeger een kanaal was dat "Microsoft TV" hete, van mij mag dat wel terug. Was dat niet CNBC die microsoft eind jaren 1990 gekocht heeft met daarin programma's om te leren met windows (95 of 98) om te gaan?
Elwin Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 Het duurt nu wel lang met die 'technische storing' bij RNN7. Hoe lang zal RNN7 het testbeeld nog volhouden. Vind het nu wel lekker rustig op die zender, niet dat vaak te harde of slechte geluid wat ze gebruiken, maar gewoon een stil testbeeld. We kunnen die bandbreedte toch voor andere zenders gebruiken? Dit is ook niet echt nuttig...
Gast sattaz Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Origineel bericht van: Elwin Het duurt nu wel lang met die 'technische storing' bij RNN7. Hoe lang zal RNN7 het testbeeld nog volhouden. Ze hebben toch een tijdje geleden aangekondigd in HDTV te gaan uitzenden? Dan zal dit wel de allereerste HDTV testuitzending zijn
meijelsat Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Kan misschien weerkanaal in plaats van mogelijke failiet zender RNN7? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Gerard 76 Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Heb zo'n zin om zelf die stekker eruit te halen
Elwin Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2008 Origineel bericht van: meijelsat Kan misschien weerkanaal in plaats van mogelijke failiet zender RNN7? Ik vind het prima. Of Het Gesprek op de plek waar nu RNN7 zit. Lijkt me anders ook een goed idee. Het is tenslotte een Nederlandse zender die overal op de kabel en digitale kabel zit. Origineel bericht van: Gerard 76 Heb zo'n zin om zelf die stekker eruit te halen Dan haal je de zender toch gewoon uit je zaplijst, heb je in ieder geval voor jezelf de stekker eruit getrokken.
meijelsat Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Er zijn nu in beeld van RNN7 en technische problemen zijn verholpen...... Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Elwin Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2008 Origineel bericht van: meijelsat Er zijn nu in beeld van RNN7 en technische problemen zijn verholpen...... Jammer dat ze weer terug zijn. Ik had op die plek liever Het Gesprek of Het Weerkanaal gezien. En wat moet ik moet homeshopping om tien uur 's avonds?
Elwin Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 Ik heb net nog voor de gein weer is even gekeken naar RNN7, en ik merk nu op dat de merknaam nergens meer terug te vinden is, als alleen op het display van mijn ontvanger. De reclame-idents zijn erg basic en de naam RNN7 wordt ook niet meer gebruikt in die idents. Het logo is ook verdwenen. Het wordt tijd voor een nieuwe zender op die plek.
Neptunus Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Origineel bericht van: Elwin Ik heb net nog voor de gein weer is even gekeken naar RNN7, en ik merk nu op dat de merknaam nergens meer terug te vinden is, als alleen op het display van mijn ontvanger. De reclame-idents zijn erg basic en de naam RNN7 wordt ook niet meer gebruikt in die idents. Het logo is ook verdwenen. Het wordt tijd voor een nieuwe zender op die plek. Inderdaad, weg ermee! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
meijelsat Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Nu is RNN7 verdwijnen in plaats voor testbeeld. Wat is precies oorzaak???? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
satcat Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Je bent de eerste die het ziet. Kan al goed tijden zo zijn.
Elwin Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Geplaatst: 11 november 2008 Ik heb gelezen dat er nieuwe investeerders zijn voor RNN7. Die zouden op 1 december starten. Ben benieuwd of ze nog gaan starten bij CDS. Edit: op de site staat nu ook bij RNN Vandaag: op dit moment zijn er geen uitzendingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen