Alfons Verbiest Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: satcat Je bent de eerste die het ziet. Kan al goed tijden zo zijn. Nee hoor, gisteren zapte ik er nog een keer langs en toen was er "normaal" uitzending. Het zal wel te maken hebben met wat Elwin schrijft.
SingleSlow Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Op TV Rijnmond, werd gemeld dat RRN gekocht is door een Haagse ondernemer. KLIKKERDEKLIK Weer 30 mensen op straat. SingleSlow
Elwin Geplaatst: 1 december 2008 Auteur Geplaatst: 1 december 2008 Inmiddels is het 1 december en nog steeds een testbeeld op RNN7. Op diverse sites wordt gesproken over 'de opgeheven zender' RNN7. Ik denk dat de investeerders spoorloos verdwenen zijn!
Gast sattaz Geplaatst: 1 december 2008 Geplaatst: 1 december 2008 Origineel bericht van: SingleSlow Op TV Rijnmond, werd gemeld dat RRN gekocht is door een Haagse ondernemer.KLIKKERDEKLIK Citaat: Haagse investeerders kopen RNN7 11 november 2008 De Rotterdamse commerciële tv-zender RNN7 is overgenomen door een aantal Haagse investeerders. Circa 30 medewerkers komen daardoor op straat te staan. De Hagenaars hebben alleen de zendvergunning en de naam van RNN7 gekocht. Personeel en inboedel zijn buiten de overname gehouden. Het is niet bekend wat de Hagenaars hebben betaald voor de omroep. Volgens een persbericht van RNN7 maken de nieuwe eigenaren nog voor het einde van de maand hun plannen met de zender bekend. Het nieuwe RNN7 zou opnieuw regionale programma's willen maken en daarbij willen samenwerken met andere regionale tv-zenders. In juni viel de Belastingdienst binnen bij RNN7 en legde beslag op alle waardevolle goederen. De omroep had een belastingschuld van 250.000 euro en de fiscus wilde de in beslag genomen goederen veilen zodat een deel van de schuld afgelost kon worden. De zender ging korte tijd op zwart, maar slaagde erin met geleende apparatuur en minder personeel de uitzendingen te hervatten. Directeur Houkamp van de omroep is onbereikbaar voor commentaar. Bron: RTV Rijnmond Datum: 11-11-2008
meijelsat Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 Etalage/RNN7 Nu is bijna een eind gekomen aan 2008, 2008 was een druk jaar voor Canal digitaal met nieuwe HD kanalen. Maar ik denk dat 2009 ook druk wordt om uit te breiden met zenders. Wat moeten 2 zenders Etalage kanaal en RNN7 van ASTRA 3 nu worden? Etalage kanaal Blijft SchlagerTV of ander zender? Wat moeten we met RNN7 doen? Verdwijnt die of blijft die bij Canal Digitaal? Groetjes Jan (Meijelsat) Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S
Elwin Geplaatst: 30 december 2008 Auteur Geplaatst: 30 december 2008 Misschien is dit een idee? - RNN7 weg, op die plaats 24 uur per dag het Etalagekanaal. - Dorcel TV weg, vanaf 5 januari is die via CanalSat te ontvangen, kunnen we die gelijk doorprikken van CanalSat. Dan kan TV Oranje 24 uur per dag gaan uitzenden. - Op de oude plek van het Etalagekanaal (ActionNow!) een zender als Het Weerkanaal? Is wel een hoop gedoe, maar dan heb je wel wat zenders extra! (TV Oranje 24u per dag en Het Weerkanaal)
Elwin Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 Even een topic van onder het stof halen. Het is nu officieel: Canal Digitaal: RNN 7 heeft 11914.00MHz, pol.H (DVB-S SID:20822 PID:522/100 Dutch) verlaten, en is vanaf heden in Europa niet meer te ontvangen via satelliet. Bron: Kingofsat De plek is nu dus officieel vrij. Wat gaat er voor terug komen? AT5 misschien?
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Citaat: Wat gaat er voor terug komen? AT5 misschien? Als het dezelfde meuk is hoef ik er niets voor terug.
Neptunus Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 dan maar bandbreedte verdelen? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Elwin Geplaatst: 26 maart 2009 Auteur Geplaatst: 26 maart 2009 Origineel bericht van: Neptunus dan maar bandbreedte verdelen? Volgens een ander topic zou er een plaatsvervangende zender komen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen