Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Van moederbord veranderd en heb hier de volgende stekkertjes die

niet alszodanig overeen komen kwa benaming,

HDD LED, POWER LED, RESET SW, STAND BY, SPEAKER(deze stekkertjes komen van de kast)Ik heb een boekje van het mobo, maar de juiste plaatsing ervan weet ik niet. mvg, waveman

Geplaatst:

Zie afbeelding.

Op welke pinnetjes je ze precies moeten steken staat zeker in je boekje vermeld.

asus.jpg

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Staat zeker in de manual. Als je die niet hebt kun je die zo downloaden bij Asus.

Geplaatst:

Dank jullie wel Puch en Hummiesat, echter (Puch) de aansluitingen zitten niet daar, maar op het hoekje ! LET OP !

De stekkertjes komen dus van een bestaande systeem kast waar alleen de stekkers een andere benaming hebben.

Dus nog even verder puzzelen, waveman

Geplaatst:

De benaming is misschien niet 1 op 1 maar die zou toch duidelijk genoeg moeten zijn om de link te kunnen leggen tussen het kabeltje en de connector op het mobo.

Geplaatst:

Het enige dat tot nu toe werkt is de groene led tussen de PCI sloten. Voor de rest geen activiteit op het moederbord.

De stekkertjes heb allemaal geprobeerd. Misschien overleden ? Bestaat er een test om het bord te testen ?

Geplaatst:

Je probeert de stekkertjes op de GAME-POORT aan te sluiten!! Ze moeten op het stekkergeseelte helemaal links onder... De aansluiting is overigens prima te vinden op de site van Asus.. Succes...

Geplaatst:

Maar natuurlijk sluit ik de stekkers NIET aan de game poort !

Ik heb een andere systeem kast erbij gepakt en over gezet, alleen de groene led gaat branden, kortom k'denk dat het bord niet meer functioneerd. Of weet iemand hoe je het mobo kan testen?

Geplaatst:

Naar de FAQ. man geweest en konstateerde dat er inderdaad een paar stekkertjes en jumpers verkeerd stonden.....kortom,

computer draaid, dank aan ieder die heeft mee gedacht !

Dit Topic graag op slot, waveman

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen