Ga naar inhoud


waar test voor internet en bellen?


clemens2

Aanbevolen berichten

We wouden graag internet en bellen van het net. Nu hebben we adsl en isdn. Maar ik hoef nog maar 1 telefoonnummer te houden. Aangemeld bij het net maar volgens hun woonden wij te ver van de centrale voor telefonie op deze wijze. Kan dit? en zou een andere aanbieder dit wel kunnen? en zou ik ergens via postcode check kunnen kijken of ik inderdaad te ver van een centrale af woon?

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gegevens afstand bij de ene 1320 meter bij de andere 1450 meter.

Bij bbnet krijg ik te zien lineshare is beschikbaar,bitstream locatie.

Snelheid test 1328,9 kbps dit lijkt me goed want ik heb een abb. voor 1500kbps dus weet iemand nu of dit voldoende is. ik zou op mijn locatie dus een snelheid van 20000kbps moeten kunnen halen volgens deze site.Ook volgens ben woldring zjn site heb ik de keus uit verschillende aanbieders voor bellen en internetten inclusief die van Het net zullen ze dan daar een fout hebben gemaakt?

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb intussen al weer gebeld en ze hadden inderdaad een fout gemaakt,het zou bij mij geen probleem moeten zijn.

gelukkig maar betaal nu bijna 50 euro vast recht, en met de nieuwe situatie slechts 30 euro per maand met de zelfde internet aansluiting wat betreft de snelheid.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je nu isdn hebt dan is dat dus kpn

je wilt HetNet als ISP dat is dus kpn

de koperdraadjes die je huis binnen komen zijn van kpn

dus trek je conclusie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
als je nu isdn hebt dan is dat dus kpn
je wilt HetNet als ISP dat is dus kpn
de koperdraadjes die je huis binnen komen zijn van kpn
dus trek je conclusie....


smile

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon wel degelijk ver van de wijkcentrale dik 6km. Ik heb een nu een abbonement bij kpn (eerst planet nu kpn geworden)

Mijn abbonement is max 256/1500. Andere providers beloven meer maar haken na een aanvraag toch af en kunnen ineens niets leveren. I.v.m. een storing hier enige tijd geleden monteurs van kpn over de vloer gehad en bij hun testen bleek 768/1900 mogelijk te zijn ook mijn modem bevestigd dit. Om de upload gaat het mij met name i.v.m. de webcamera's die ik hier gebruik i.c.m. viop. Ik wil graag naar 512 upload en gewoon betalen voor een 512/4000 abbonement maar kpn geeft geen thuis en wil het niet opleveren of testen crazy Mogelijk heeft iemand nog een idee om ze wel zover te krijgen smile Oh ja het 512/4000 abbo is goedkoper dan mijn huidige abbo. Bij KPN kun je niet eens meer een 256/1500 abbo afsluiten. Ik kan dus voorlopig geen kant op frown

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...