toeter Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 hallo wie kent dit kaartlezertje , waarschijnlijk gebruikt icm een dbox 2 gr erik
alx Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Het lijkt me eerder een programmerinterface voor een pic o.d. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Zilverster Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 @alx, Citaat: Het lijkt me eerder een programmerinterface voor een pic o.d. Zou best eens kunnen, ik heb zelf een programmer die ik gebruikte voor FUN kaarten, alleen heb ik er een parallel aansluiting op zitten en geen serieel zoals hier op de foto. Printje bestaat uit een kaartlezer, 3 weerstanden en een parallel aansluitng ( vader ), dat is alles, maar werkte altijd goed, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
W3ird_N3rd Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Hij lijkt wel wat op mijn Phoenix kaartlezer. Maar die is naamloos dacht ik. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
toeter Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 hier is dan zijn achterkant. de jumpers kunnen gezet worden in ph mode (phoenix ? ) of sm (smartmouse ? )en de anderein 3.50 mhz of 6.00 mhz , alleen zie ik geen componenten op de print zitten , behalve dan de led . ik kan niet zien of er wat onder de kaartlezer zit , gezien de printsporen vermoedelijk wel. Kan dit lezertje misschien gebruikt zijn als externe kaartlezer aan een dbox2 (kabelversie), want daar heb ik hem destijds bijgekregen volgens mij , foto
unique Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 lijkt op een phoenix reader/programmer van de bouwer Willem. als goed is kun je met de jumper overschakelen en tevens ook pic controllers mee programmeren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen