voodoodoll Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik wilde vannacht een stukje MLB volgen en zag een zwart scherm op NASN, dacht dat er een probleempje was met de feed vanuit de USA want dat gebeurt nog wel eens. Nu wil ik daarnet de NFL opzetten en nog steeds een zwart scherm, kijk ik op de EPG en zie ik in het Duits staan dat men zich verontschuldigt voor het probleem met de doorstraling. Weet iemand wat er juist aan de hand is? NASN is wat mij betreft één van de leukste zenders die men bij TVV aanbiedt en jawel hoor, net in een weekend dat er op zondagavond geen voetbal is ligt de zender eruit
Timm1983 Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 @ Voodoodoll Op onderstaande link lees je meer over dit probleem: NASN Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
digitaal kijker Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 en sinds vanmorgen is er alweer beeld Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen