Ga naar inhoud


[TF5010PVR] Opnames niet te decoderen


Marc uit NH

Aanbevolen berichten

Ik heb de Topfield5010 PVR Masterpiece.

Als ik een gecodeerde uitzending (bijv. NED 1) bekijk en tegelijkertijd een andere gecodeerde uitzending opneem (bijv. RTL 4), kan ik mijn opname niet terug kijken. De melding 'geen of gecodeerde uitzending' verschijnt.

 

In mijn 'Archive List' staat de opname, vreemd genoeg, met een groen dollar teken, hetgeen er op wijst, dat dit gedecodeerd is.

 

Als ik een niet gecodeerde zender bekijk (bijv. Duitsland / ARD) kan ik wel tegelijkertijd een gecodeerde zender opnemen en later terug kijken.

 

Ik vermoedde dat het aan de common interface module ligt; ik heb zelf de Aston 5 en heb vandaag de Aston 7 geleend, maar ook met de Aston 7 is dit niet opgelost.

 

Ik heb vandaag de meest recente Firmware gedownload en ge-upgrade, maar ook dat mocht niet baten.

 

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen; alvast bedankt voor een reactie.

 

Marc

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit lijkt weer op het aloude probleem van dual decoding.

Heb je toevallig een aston Cam waarvan de dual decoding aan staat? Snel uit zetten.

Te vinden bij: menu > Common Interface module > Descramble multiple services > uit

 

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...