Gast AxelR Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik heb een LNB gekregen, maar krijg hier helaas geen ontvangst mee. Op de kabel heb ik ong 18v staan. Is er een manier om de LNB door te meten? Ik heb (op dit moment) geen andere LNB tot mijn beschikking, dus wisselen is er op dit moment even niet bij :s
Moderator ceesv Geplaatst: 13 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 13 oktober 2008 Je zou om te beginnen kunnen meten, of de lnb stroom "verbruikt", dit betekent, dat hij dan niet "dood" is. Verder kan je in een werkende schotelinstallatie de te testen lnb plaatsen en kijken of hij werkt. Voor het "doormeten" heb je dure meetinstrumenten nodig, wanneer je die tot je beschikking zou hebben, zou je deze vraag niet hebben gepost. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 16 oktober 2008 Moderator Geplaatst: 16 oktober 2008 En weer een tevreden kijker! Bedankt voor je feedback. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen