Gast gerardo Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Telkens als ik mozilla opstart, dan staat er een extra regel op toolbar met vermelding:Useful links: IP Lookup Subtitles BS.Player BS.Player Games Dit wil ik niet. Mozilla opnieuw geïnstalleerd, maar toch komt die bs player regel telkens terug. Hoe kan ik gewoon van google mijn startpagina maken zonder de bsplayer vermelding op toolbar?
Poetsdoekje Geplaatst: 13 oktober 2008 Geplaatst: 13 oktober 2008 Origineel bericht van: gerardo Telkens als ik mozilla opstart, dan staat er een extra regel op toolbar met vermelding:Useful links: IP Lookup Subtitles BS.Player BS.Player Games Dit wil ik niet. Mozilla opnieuw geïnstalleerd, maar toch komt die bs player regel telkens terug. Hoe kan ik gewoon van google mijn startpagina maken zonder de bsplayer vermelding op toolbar? Kijk eens bij -> Beeld -> Werkbalken of die daartussen staat, waarschijnlijk staat ie aangevinkt, ontvinken dus een klaar is gerardo en de groeten van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen