Ga naar inhoud

Wat is de beste instelling voor Samsung PS50A550

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal

Ik heb mij een Samsung PS50A550 Full HD gekocht met HD decoder en die TV staat nog op fabriekinstelling.

Nu ik zelf niet zo'n afsteller ben wil ik vragen hoe die TV het beste ingesteld kan staan voor het optimale eruit te halen.

Zo staat hij nu:

Modus standaard

Cel helderheid 7

Contrast 95

Helderheid 45

Scherpte 20

Kleur 50

Tint 50

Mvg Hay

Geplaatst:

beeld kwaliteit is voor een groot deel subjectief, dus zelf met de instellingen spelen totdat je tevreden bent.

Beter 1 sateliet in de lucht dan 10 in de hand

Philips 7072, 2000, 5400 (7005)

Kathrein CAS90,UAS485 + een paar andere LNB's

H126 kabel, Matrix reborn, revolution, ORF

Geplaatst:

Het gaat er mij om het maximale uit die TV te halen.

Hagar waar kan ik die instellingen zoeken?

Ik heb moeite met engels als ik alles aan moet klikken is de TV al versleten.

Mvg Hay

Geplaatst:

die link brengt je naar een multi page waar je veel instelling kan vinden. De instelling is voor iedereen anders maar je krijgt een goed idee als je instelling ziet van andere.

Je hoeft niet echt te lezen daar als je met engels problemen hebt, de instelling lijst is met getallen dus daar kom je wel uit. Bekijk gewoon een aantal pagina's daar en probeer wat instelling die je daar ziet uit en kijk met die instelling overdag en s avonds om te zien of je met die dan tevreden bent. Echt optimale instelling bestaan niet, als ieder een andere insteling beter vind. Als er 1 beste insteling zou bestaan dan had de fabrikant deze al als standaard gehad smile

Geplaatst:

Oke hagar ik ga eens zoeken hartelijk bedankt.

Ik begrijp ook wel dat de instellingen persoonlijk zijn maar ik ben een type die snel tevreden is.

Bij mijn vorige plasma kreeg ik naar maanden te horen dat het bleeld beter kon.

Nu ik deze 3 weken heb wil ik het daar niet opaan laten komen dat ik weer maanden zit met een beeld wat beter kan.

Als ik begin in te stellen kom ik nergens meer uit haha

Gelukkig is er dan een knop met resseten.

Als hier nu iemand is die zijn instellingen doorgaf hoe hij die TV had staan kon ik hem hier ook zo instellen.

Zeker omdat hier toch mensen tussen zitten die 100 x beter zijn met dat spul dan ik.

Mvg Hay

Geplaatst:

maar of die deze tv ook hebben wink

Ik heb een sony een 32v4500 hd ready mijn instellingen zijn anders als die van jou, maar zo als ik zei, op die site heb ik een aantal instelling gevonden , die heb ik geprobeerd en na een paar dagen hier en daar iets veranderd.

Geplaatst:

Oke hagar hartlijk bedankt voor de tip.

Mvg Hay

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen