Ga naar inhoud


Internetbankieren: bij welke bank.


POLAKS

Aanbevolen berichten

Momenteel gebruik ik Rabobank Internetbankieren. Maar de laatste paar dagen is er geen doorkomen aan.

Ik begrijp wel dat het druk is, maar ik kan me niet voorstellen dat hun NIEUWE systeem nu al niet toerijkend is voor het aantal klanten dat ze hebben.

 

Ik wil hier vragen of dit probleem ook bij andere banken speelt?

Heb je problemen gehad bij het opgeven van orders en bij welke bank, bankier je?

Ik denk eraan om over te stappen naar een andere bank bv ABNAMRO of ING, mits zij geen problemen gehad hebben de laatste dagen.

 

Henk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Al jarenlang abnamro. Wat ik daar erg prettig vind is de gekoppelde cardlezer (via usb) zodat ik alleen mijn card hoef in te steken en mijn pincode moet intoetsen voor toegang, en alle handelingen. Geen geknoei met code's overtoetsen vanaf een apparaatje. Bestaat pas een paar maand.

 

Postbank gaat ook probleemloos.

 

Maar vraag eens na bij je bank wat de oorzaak is van je moeilijke toegang. Geen virus of zo???

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fiene56
Nog nooit en ook vandaag geen problemen gehad met de rabo.
Bij mij geld t zelfde.
Wat ik ook fijn vind van Rabo is dat er van te voren word aangegeven wanneer er onderhoud aan de site is zodat je ervoor of erna kan betalen.
je probleem zal eerder in de browser zitten dan bij de rabobank site denk ik.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

@all, ik heb het probleem gehad (enkele uren overdag, rond 8:00 en tussen de middag)dat ik na het inloggen een mededelingen-scherm voor me krijg dat sommige onderdelen tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Het gaat hierbij dan alleen over het onderdeel 'beleggen', dat niet beschikbaar is.

Nu beleg ik niet zoveel, maar ik er wel op vertrouwen dat wanneer ik wil kopen of verkopen, dat dat dan ook kan!

 

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rootical
Origineel bericht van: exciter
postbank. no problem.


Die houd je geld eerst een paar dagen vast, hebben ze altijd al gedaan. No thanks.


Vreemd, want dan heb ik het bedrag zelfs al op mijn Franse bankrekening staan. En als jullie denken dat Nederlandse banken veel rentedagen pakken, Franse banken pakken 2 renteweken! op een spaarrekening.
(afboeken per eerstvorige 1e of 15e, bijboeken op eerstvolgende 1e of 15e van de maand)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1664
Origineel bericht van: Rootical
Origineel bericht van: exciter
postbank. no problem.


Die houd je geld eerst een paar dagen vast, hebben ze altijd al gedaan. No thanks.


Vreemd, want dan heb ik het bedrag zelfs al op mijn Franse bankrekening staan. En als jullie denken dat Nederlandse banken veel rentedagen pakken, Franse banken pakken 2 renteweken! op een spaarrekening.
(afboeken per eerstvorige 1e of 15e, bijboeken op eerstvolgende 1e of 15e van de maand)


Wees blij dat ze nog bijboeken....... geintje,

Rabo hier, nooit probs ondervonden.
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rootical
postbank houd altijd een paar dagen in, die zetten het eerst op een "onzichtbare tussenaccount".

Heb nu al jaren ABN AMRO, altijd op tijd en met internetbankieren direkt overgeschreven.


Nooit last van gehad, als ik nu overboek, is het geld over een minuut op de rekening van mijn vrouw. Vaak genoeg uitgetest.

Internationaal (naar Tsjechie toe) gaat ook helemaal naar wens.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...