Ga naar inhoud


-IK wil onmiddelijk groots investeren in aandelen.. Kan ik dat?


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jan25
Vanmorgen toch uiteindelijk weer 16% winst kunnen pakken bij onze vrienden van ING. Was net iets te laat, anders was de winst een paar % hoger geweest :D


Hoe heb je dat klaar gespeeld ? beursbeginkoers was toch
al +22% t.o.v. slotkoers van vrijdag
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Omdat ik vrijdag heb gekocht toen het omlaag ging. Ik had eigenlijk moeten zeggen te vroeg, in plaats van te laat. Maar ik zie dat als te laat dan. Hoop dat het zo duidelijk is. Is de eerste keer in lange tijd dat ik zelfs in het weekend aandelen in bezit heb. Ik ben normaal iemand die niet langer dan een halve dag max in een fonds zit.

 

Maar dit kon gewoon niet fout eigenlijk. En anders was de schade te overzien geweest. Ik doe beetje leuk creatief wat schuiven met aandelen. De winsten zijn dan ook niet echt enorm, ik heb het hier over ongeveer 260 euro winst na transactiekosten. Dan weet je ook wel de waarde van mijn beleggingsportefeuille.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lock
Goede uitleg Jan25! zo handel ik ook meestal en misschien heeft pukje weer wat geleerd wink


Als je gezegd had dat de vrijdag opdracht gegeven had dan
had het kunnen kloppen ,maar je zei dat je pas maandag
ochtend gekocht had

Toevoeging: ik vermoed dat aandeel ING weer flink gaat zakken
en dat ze een nieuwe injectie nodig hebben (zoals bij fortis)
Of beter een infuus ,1 miljoen eenheden/uur


Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan25
Ik ben normaal iemand die niet langer dan een halve dag max in een fonds zit.

De winsten zijn dan ook niet echt enorm, ik heb het hier over ongeveer 260 euro winst na transactiekosten. Dan weet je ook wel de waarde van mijn beleggingsportefeuille.



nou, € 260,- per dag...is op maandbasis toch een leuke opsteker.. wink

Helaas gaat dit niet op, dat weet ik maar al te goed, je kunt ook zwaar misgokken..ik spreek uit ervaring.

Toch heb ook ik leuke zaken gedaan op de zelfde wijze...
Goed opletten en alles goed volgen.

digipaps

 

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Digipaps
€ 260,- per dag...is op maandbasis toch een leuke opsteker.. wink

Helaas gaat dit niet op, dat weet ik maar al te goed, je kunt ook zwaar misgokken..ik spreek uit ervaring.

Toch heb ook ik leuke zaken gedaan op de zelfde wijze...
Goed opletten en alles goed volgen.


Ja was het maar zo, elke dag een dergelijk bedrag :D Nee daarvoor heb ik te weinig tijd om dergelijke bedragen binnen te halen. En als de rust straks terug is gekomen op de beurs zul je dergelijke koersbewegingen echt niet meer zien. Dan kun je het vergeten met een kleine cash hoeveelheid om nog een dergelijke winst op een dag te maken.

Origineel bericht van: lock
Goede uitleg Jan25! zo handel ik ook meestal en misschien heeft pukje weer wat geleerd wink


Ohh mensen moeten zeker niet naar mij luisteren, ik wil mensen echt niks leren op dat gebied. Kom zelf pas kijken eigenlijk, dus ben zelf ook nog veel aan het uitzoeken! Maar wat ik wel iedereen kan zeggen is dat je veel moet lezen. Een proef abbo op het financieel dagblad bijvoorbeeld in deze tijd is geld waard, in plaats van dat het geld kost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Sinds 7 januari 2009 heeft Fortis een positief advies.

Eventuele kopersinteresse (steun) is te vinden bij EUR 1.39 terwijl eventuele verkoopdruk (weerstand) wordt verwacht nabij EUR 6.54.

Fortis lijkt dus over zijn dieptepunt heen te zijn en kan langzaam gaan werken aan herstel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die "lekker veilig" mensen gaat onze economie nu echt naar de knoppen.

 

Uitgeven die centen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou nou, hoezo ten koste van een ander? Geld is slechts een ruilmiddel ter vervanging van andere ruilmiddelen.

 

Als ik een brood heb, dan wil ik die best met jou ruilen voor 2 vissen. Heb je die vissen niet? Jammer dan. Zo werkt het nu eenmaal!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar hebben jullie het allemaal over?

 

Ik vind het jammer dat ik geen aandelen heb kunnen kopen; andere zaken waren belangrijker voor me. Maar er zijn ongetwijfeld mensen die wel aandelen hebben gekocht; Tsja, dieptepunt; 55 cent, nu: 1.35. Betekend dat dan gewoon dat diegene 2X meer geld terugkrijgt vandaag de dag?

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...