Ga naar inhoud


-IK wil onmiddelijk groots investeren in aandelen.. Kan ik dat?


SalimRMAF

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Satdorus
En daar gaan we weer.
Allemaal gebakken lucht.
We moeten van dat ziekmakende system af.

In mijn ogen kun je alleen geld verdienen in die handel ten koste van een ander. En dat deugt niet.


Vergeet niet dat ook jij deelneemt aan het systeem, of je wilt of niet, jouw gemeente belegt, jouw pensioenfonds belegt, en ga zo maar door.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: Satdorus
En daar gaan we weer.
Allemaal gebakken lucht.
We moeten van dat ziekmakende system af.

In mijn ogen kun je alleen geld verdienen in die handel ten koste van een ander. En dat deugt niet.


Vergeet niet dat ook jij deelneemt aan het systeem, of je wilt of niet, jouw gemeente belegt, jouw pensioenfonds belegt, en ga zo maar door.


Ik weet het Neptunus, ik weet het.

Nu hebben er zoveel mensen geld verloren met die aandelen handel.
Maar dat geld dat je daarmee verliest waar blijft dat dan? Dat is mijn punt. Gebakken lucht en een paar slimmerikke die tussen de mazen van de wet opereren worden er schatrijk van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satdorus


Ik weet het Neptunus, ik weet het.

Nu hebben er zoveel mensen geld verloren met die aandelen handel.
Maar dat geld dat je daarmee verliest waar blijft dat dan? Dat is mijn punt. Gebakken lucht en een paar slimmerikke die tussen de mazen van de wet opereren worden er schatrijk van.

Dat geld is naar de mensen die aandelen op tijd hebben gekocht (op het moment dat die aandelen goedkoop waren) én op tijd hebben verkocht (toen ze veel waard waren). Waar mensen geld verloren hebben zijn er ook mensen die veel geld verdiend hebben.
En bij de volgende crisis gaat het geld naar diegene die nu de juiste aandelen kopen aan een lage prijs en die dan weer op tijd verkopen.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat bijvoorbeeld onze pensioenfondsen permanent in aandelen en obligatie beleggen, voor hen (en dus voor ons) is het moment van verkoop van minder belang, van belang is de algehele staat van de economie en van de beurs, dat weerspiegelt namelijk de waardering van het vermogen.

 

Heel vervelend allemaal, toen de beurs zo hoog stond hebben de pensioenfondsen niet echt geprofiteerd, want dan hadden ze alles moeten verkopen. Ook nu de beurs zo laag staat is er eigenlijk niet zoveel aan de hand zolang men maar niet verkoopt, alles de buffer komt in gevaar.

 

Ik zie ook liever dat men in vastrentende fondsen gaat zitten, dan maar wat minder rendement.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het punt is dat de grootste sat4all loser, SalimRMAF, graag aandacht wil via sat4all.

Hoe vaak heeft hij niet een advies gevraagd voor de aanschaf van een bijna nieuwe Mercedes, Investering in Dubai, gigantische lening, Investeren in aandelen, en nog meer fictieve ruk uit z'n geestelijke bolwerk.

 

Ik zou zeggen, SalimRMAF, zeg je uitkering per direct op en zoek een echte baan waarbij je fysieke arbeid moet verrichten zodat je s'avonds geen kracht meer hebt om de mede satters (die dit forum gebruiken voor informatie en ontspanning) uit de tent lokt om te reageren op jouw luchtkastelen annex geestelijke dwalingen.

Ps. Mocht je geen baan vinden, meldt je dan vrijwillig aan bij een charitatieve instelling. Daar ontvangen ze je met open armen. (als je hier maar niet meer verschijnt)

 

2x Nokia 9304s Sattracker 4.0 Merlin by Interpol + Multytenne

Golden Media 990 CR HD PVR Spark LX (SPARK & ENIGMA2)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nokiabeginner, je hebt denk ik deze post gemist.

 

KLIK

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist niet smile

 

TS zoekt wegen om aan extra geld te komen zonder daarvoor fysieke inspanning te hoeven verrichten.

 

Dat geouwehoer over magere beurs dat ken ik wel, heb ik ook gehad. Je gaat of bijverdienen door bijbaantjes of je vraag gewoon een rentedragende lening aan.

Met zijn beurs moeten de ouders trouwens bijdragen. Tja en als ze dat niet doen dan moet hij maar een verzoek indienen om ouderonafhankelijke beurs te krijgen. Dat is een regeling in geval dat ouders niet willen bijdragen ondanks hun "riante" inkomen. Meer informatie bij IB Groep. Kost wat papierwinkel maar uiteindelijk krijg je waar je "recht" op hebt.

 

Suc6 met je kruistocht naar geld wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Naar aanleiding van dit bericht en de daarop volgende antwoorden heb ik een beleggingsrekening geopend en ben me een beetje in de AEX gaan verdiepen. Op dat moment stond ING op een dramatisch dieptepunt van € 2,10.

De 2400 aandelen die ik in januari kocht heb ik gisteren voor € 7,45 per stuk verkocht. De winst uitrekenen kunnen jullie zelf wel. En dat alles met weinig risico en achter de pc met enkele muisklikken.

 

SalimRMAF......... Hartelijk dank !!!!!!

 

P.S.: Ik wacht met smart op het volgende dieptepunt.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...