Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 poe hee maar dat is veel lastiger dan je denkt! ik zou niet durven stellen dat blauwe verf reflectie voorkomt IR is namelijk geen rood en blauw is dus zeker niet de complementaire kleur. chiao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
Sverige Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik heb een kunststof schotel van 120 cm van het merk Echostar... draaibaar. Geplaatst in 1986. Ik sop het ding om het jaar wel eens af met een sopje... maar de dealer heeft me destijds afgeraden te gaan schuren of verven. Dat doe ik dus maar liever niet. De schotel was ooit wit... nu is hij geintegreerd in de natuur zal ik maar zeggen Voordeel is dat doordat de kat van de buren meestal op de tegelvoet van de schotel ligt te slapen dat er dus geen vogels op de schotelrand gaan zitten... Dat beest mag van mij dus rustig zijn tukkie doen in het zonnetje - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen