esreverse Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Hallo allemaal, Ik wou via CCcam e.a. instellen op mijn CubeCafe250s om mijn originele kaart te gebruiken die in mijn Revo9000 steekt. Nu kom ik erachter dat de 9000 geen CCcam ondersteunt. Hoe kan ik dit nu anders oplossen?
D_liver Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 revo laten draaien op newcs en mgcamd en de 250 een N lijn in de cfg van CCcam 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
esreverse Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik had het aan de praat met MGCamD Emu maar dat loopt niet echt lekker. Af en toe stopt het beeld en soms verschijnt ook Service not availeble or Scrambled, alsof ie even geen kaart kan lezen. Ik heb toen CCcam gebruikt en de N: goed ingesteld aangezien de CubeRevo 2 kaartlezers heeft moet deze natuurlijk goed staan ingesteld om de kaart te vinden. Ik heb dus 2 N: lijnen toegevoegd zodat het niet uitmaakt in welk lezer de kaart steekt. Als ik dan toch nog een kaart in de Cafe wil gebruiken kies ik gewoon de MGCamD Emu. Bedankt voor de tip D-Liver.
esreverse Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2008 Helaas te vroeg gejuicht. Hij stopt nog af en toe en dan gaat ie vanzelf na 10 of 20 sec verder. Enig idee waar dat aan kan liggen?
esreverse Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2008 Inmiddels draai ik het ABcom 8107 image op de CubeRevo. Dit Image werkt goed en stabiel. Als ik de N: lijn aanpas op de cubecafe naar de Newscs van de Revo dan bevriest het beeld op de Revo (Service niet beschikbaar) en kan ik niet meer kijken op de Revo. De Cafe doet het dan gewoon. Ik moet de Cafe dan helemaal uitzetten wil de kaartlezer in de Revo het weer fatsoenlijk doen voor de Revo. Dat is erg lastig. Weet iemand hoe dat komt en wat er aan te doen?
MagicOnline Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 kijk eens naar: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1573712#Post1573712 Op die manier kan je wel connecten naar CCcam. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen