JohnO Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Hoi Ik heb een Samsung 940 IR onder mijn hoede gekregen. Het probleem is "hij doet het niet meer" Het doosje start op met drie knipperende ledjes en uiteindelijk brand het rode ledje continue. Volgens de manaual is dit de stand by stand. Het ding reageerd echter niet op indrkken van een toets op de AB. Ook niet de rode toets. Hoe krijg ik hem op een kanaal of al wakker zonder AB? Iemand tips? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Rigolo Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 programmeerbare AB halen en die proberen? AB van de buren, overburen, kennisen, vage kennissen, mede bus passagiers, complete vreemde etc vragen en die testen? of voor 30 euro op marktplaats kijken voor een nieuwe?
Eduard07 Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Origineel bericht van: JohnO Iemand tips? Hem cadeau doen aan iemand die je blij wilt maken met een dood vogeltje..? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
JohnO Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2008 ik zoek al heel lang dooie vogeltjes Hier op de site zijn er blijkbaar genoeg te vinden Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
JohnO Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2008 mag dicht sterker nog kill Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen