JohnO Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik heb deze post ook in de kabel sectie gezet omdat ik niet zo goed weet waar te plaatsen. Mod gooi hem er maar uit waar ie niet hoort. Ik heb een Samsung 940 IR onder mijn hoede gekregen. Het probleem is "hij doet het niet meer" Het doosje start op met drie afwisselend knipperende ledjes en uiteindelijk brand het rode ledje continue. Volgens de manaual is dit de stand by stand. Het ding reageert echter niet op indrkken van een toets op de AB. Ook niet de rode toets. Hoe krijg ik hem op een kanaal of al wakker zonder AB? Kan de AB defect zijn, is er een vervangende AB voor ( bijv mijn dreambox AB met de juiste code? welke code? ) Heeft iemand tips? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
spaghetto Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Probeer de afstand bediening uit dmv deze te richten naar een digitale foto kamera en tegelijk in het display van de kamera te kijken.Als de ab goed is zou je het ledje moeten zien knipperen. Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
JohnO Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2008 dank voor de tip Eerste klus met worden geklaard. De AB doet niets meer Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen