Psychosammie Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Heeft iemand die UFO's vandaag al gezien? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
R@oul Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Waar doel je op? Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
Psychosammie Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2008 Hè? Geen krant gelezen? Geen TV gekeken? Klik Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
leo1949 Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Bedoel je deze Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
leo1949 Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Of deze Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
leo1949 Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 Dan was het dit: Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Jean-Claude Geplaatst: 14 oktober 2008 Geplaatst: 14 oktober 2008 deze dan ? DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Fiene56 Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Ja, die heb ik vanmorgen al gezien. Zelfs 2 keer. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Greatone Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Ze zijn alweer vertrokken aangezien er al vertegenwoordigers waren op onze planeet: * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
sattools Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Blossomgoodchild heeft op haar blog (blossomgoodchild.blogspot.com) aangekondigd dat het spaceship niet 14 oktober de aarde zal bereiken,maar door ontstane problemen,wat later komt,dus zo rond het weekend:zaterdag of zondag. Ze zegt ook dat het nu ZEKER door zal gaan! Tsja het duurd altijd wat langer als je bij Routemobiel zit... Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
cookie monster Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik kijk soms UFO via ITV4 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Greatone Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Origineel bericht van: sattools Blossomgoodchild heeft op haar blog (blossomgoodchild.blogspot.com) aangekondigd dat het spaceship niet 14 oktober de aarde zal bereiken,maar door ontstane problemen,wat later komt Zelfs de "aliens" hebben last van de credietcrisis Het is toch een dure reis naar de Aarde toen.... * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
wammeswaggel Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Welnee: "ze" hadden niet gerekend op die parkeermeter en het Grenswisselkantoor accepteert geen buitenaardse valuta. Bovendien voldeed hun Lichtschip niet aan de milieunormen: "ze" hadden geen spaarlampen aan boord. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten.
Ou-Tannu Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 ja en is niet compatible met ons aardse elektriciteitsnet Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen