Gast Geplaatst: 28 mei 2002 Geplaatst: 28 mei 2002 Hallo allemaal ik ben er nog niet helemaal achter hoe het nou allemaal zit en wat ik allemaal nodig heb om Canal + te kijken op mijn philips DSX 6073 met als provider canal digitaal (dus beveiligd met Seca als ik het goed heb uitgezocht) volgens mij kan je met de zogenaamde gold wafer kaart het voor elkaar krijgen maar wat voor software heb ik er voor nodig en welke keys of wat dan ook indien je wat hebt kan het dan de directe link zijn zodat ik niet perongeluk de verkeerde software download? en wat voor programmer heb ik nodig? het belangrijkste wat ik niet snap is : stel ik heb de programmer en de programeer software + gold wafer kaart... wat dan ? welke software moet ik oversturen naar de kaart? ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen hiermee.. Grt. Erik
Gast Geplaatst: 28 mei 2002 Geplaatst: 28 mei 2002 Hoi, ..Kijk even bij de "Links" en ga dan naar , "Duwgati"... lees alles maar eens op je gemak door. <small>[ 28-05-2002, 16:44: Bericht gewijzigd door: DirkHezius ]</small>
Gast Geplaatst: 28 mei 2002 Geplaatst: 28 mei 2002 dat heb ik ook al 3 keer doorgelezen alleen ik kan er niet echt alles uithalen... dus plz?
Gast Geplaatst: 28 mei 2002 Geplaatst: 28 mei 2002 @ Warlord, mij lijkt dat je dan te ongeduldig bent, want als je de site van Duwgati GOED leest moet je toch een aantal antwoorden op je vragen hebben......... Verder heb ik uit een aantal van je eerdere postings dezelfde vragen gelezen dus, ...
Aanbevolen berichten