Gast spiderman Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Heren ,er is een nieuwe cam op komst voor de ipbox9000 New incubus camd running on cuberevo-Ipbox9000/900 with cccam gbox newcs protocols Groeten SpidermaN
bash! Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 En waar is meer info te vinden????? Zijn er al beta's? We laten ons graag verrassen! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Roobert Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Merlin the return of incubus, zoek dat filmpje maar eens op. VU+ Duo, veruit het beste wat ik de laatste jaren gekocht heb. ET9000 uiteraard met OpenPli
bash! Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Filmpje gevonden! ziet er erg goed uit!! Ook de meldingen dat DiVX zou werken klinken mij als muziek in de oren!!!!! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Rootical Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 kijk dit zou nog eens een leuk kerstkado kunnen worden als het echt is. Maar tot nog toe natuurlijk nog erggg vaag.
Rootical Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 maar het mag zo zijn dat ik dan wel weet wat er dan bij mij onder de boom komt te liggen
D_liver Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Google maar ff op Darkbox9000 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Gast sattaz Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Origineel bericht van: bash! En waar is meer info te vinden????? @bash!, Er is een filmpje te zien op YouTube Met vriendelijke groeten sattaz
bully2 Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 schijnbaar heb ik een grote fout gemaakt om jullie een pm te sturen,want het seintje dat jullie pm hebben is er ook al af,ik wist niet of ik het er zo op mocht zetten, dus had ik het via pm gedaan,(foutje)mag ook al niet van de.......... groeten bully2 ______________ vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.
LINKEY Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: bash! En waar is meer info te vinden????? @bash!, Er is een filmpje te zien op YouTube Met vriendelijke groeten sattaz Vind het wel knap CD /var/etc/ incubus start ene keer gbox op en andere keer cccam. Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus
bash! Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 verschillend configs misschien? jammer te zien dat er altijd doemdenkers blijven... Voorlopig is de DVX support beschikbaar! Nu deze nog! Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast spiderman Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Doemdenkers zullen er altijd zijn man.. Vandaag is de nieuwe off dgs img voor de 900 en de 9000 er ! Sif is ondertussen al met een bijgewerkte versie op de proppen gekomen! Alles te vinden op reeds eerder vermelde forums Groeten SpidermaN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen