Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 welke CI system nodig voor canal+ via schotel<BR>bedankt voor informatie...
Gast Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Beste Benonbasi,<BR>Ik ben geen sat4all deputy of zo, maar mijn hersenpan zegt wel dat jouw vraag géén nieuws en wèl een vraag is. Een vraag over welk systeem. Waarom dan niet bij overige ontvangers of Blockers, Ci enz. geplaatst ?<BR>Je voorkomt niet alleen dat de sheriff de pest in krijgt maar vooral dat de rubrieken onoverzichtelijk worden. Mensen die hier lezen verwachten nieuwtjes te zien.<BR>Groetjes.
Unetwork Geplaatst: 18 april 2001 Geplaatst: 18 april 2001 Ho Ho Ho Mensen kalm even, dit forum is toch echt voor beginners, dus mag de vraag echt wel gesteld worden, en gaarne dus geen boze opmerkingen voor mensen die echt in het begin zijn!<BR>Antwoord:<BR>Je kan diverse DVB recievers kopen en het Irdet* systeem word nu nog gedeeltelijk door Cana*+ ondersteund dus je kan een Seca box goedgekeurd met hun Logo kopen die zijn vrij goedkoop maar daar kun je zonderkaart bijna of geen vrije kanalen meekijken, ook is het vaak dan niet mogelijk om andere satelieten zoals Hotbird te kijken.<BR>Mocht je meer willen kan je een reciever kopen met een CI (comon interface)daar kun je dus meerdere kanalen en satelieten mee kijken!<BR>Suc6 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 20 april 2001 Geplaatst: 20 april 2001 Ik dank u Unetwork<BR>en jij benbem hier is toch beginner, geen nieuws oen !!!
Aanbevolen berichten