Ga naar inhoud


CanalDigitaal is gestoord.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: Pjotrb

Gelukkig dat Mezzo, TMF en Motors TV nog wel bij CD worden aangeboden.

Helaas moest je om Mezzo te kunnen blijven bekijken wel ineens overgaan op een duurder abonnenment...

Idd, Mezzo van basis naar familie, TMF van settop naar basis en Motors TV van familie naar entertainment.

Als je dus b.v. settop hebt dan ben je TMF kwijtgeraakt.
Origineel bericht van: cheapwatcher
Tele 2 is gestopt en vervangen door Eredivisie live. Voor Private is een vergelijkbare zender gekomen.

Private Spice bestaat nog wel gewoon, zou zelfs zo doorgeprikt kunnen worden van het CanalSat pakket. Maar xxxtreme zal wel goedkoper zijn. Die zender ben je dus kwijt en dat is niet buiten de schuld van CDS.

En iedereen met een entertainment-, combi- of toppakket is Tele2 voetbal kwijtgeraakt. Dat was voorheen inbegrepen, en ben je nu dus kwijt.

Ik ben trouwens ActionNow! vergeten, van familie naar entertainmentpakket. Dergelijke rotgeintjes zijn, naast de opzegtermijn, precies de reden dat ik weiger een duurder abo te nemen bij die toko. Je neemt nu een duurder abo voor een bepaalde zender maar of je die over 3 maanden nog hebt is maar zeer de vraag. Mocht je geliefde zender dan verdwijnen, dan kan je ook niet meer terug naar het pakket dat je voorheen had. Het is een soort gokpaleis.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Ik ben trouwens ActionNow! vergeten, van familie naar entertainmentpakket. Dergelijke rotgeintjes zijn, naast de opzegtermijn, precies de reden dat ik weiger een duurder abo te nemen bij die toko. Je neemt nu een duurder abo voor een bepaalde zender maar of je die over 3 maanden nog hebt is maar zeer de vraag. Mocht je geliefde zender dan verdwijnen, dan kan je ook niet meer terug naar het pakket dat je voorheen had. Het is een soort gokpaleis.


Nou ik begrijp dat je geen familiepakket hebt maar hij zit dus gewoon in het familiepakket.
Misschien dat de info op de site van CDS niet klopt??

Alle info op de site is er dus op gericht om nieuwe klanten te winnen en niet relevant voor de meeste leden hier die hebben gewoon al een abo.

Omdat ik geen enkele info kon vinden op de CDS site heb ik eens gekeken op twee dealers site en een komplete set met een Flips decoder en de 150 euro terug komt een set op 95 euro plus de aktivatie kosten van 30 euro = 125 euro lijkt me best een goed aanbod. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44

Nou ik begrijp dat je geen familiepakket hebt maar hij zit dus gewoon in het familiepakket.
Misschien dat de info op de site van CDS niet klopt??

http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=267&channelid=4
http://dutchmedia.web-log.nl/dutchmedia/2006/06/canal_digitaal_.html
http://www.mediamagazine.nl/medianieuws/archief/2006/2006_06_2.html

Volgens zowel CanalDigitaal zelf als de nieuwssites zit ActionNow! al dik 2 jaar niet meer in het familiepakket. Als het echt nog in het familiepakket zit, en dit geen foutje is met de smartcards (wat ik me goed voor zou kunnen stellen), zou CDS daar dan niet mee adverteren?

Ik heb overigens inderdaad een basispakket, sinds ze Mezzo hebben afgepakt pieker ik er niet meer over up te graden. Want dan upgrade ik naar familie en schuiven ze Mezzo naar entertainment. En upgrade ik naar Entertainment dan schuiven ze het naar Top. Smerige truckjes zijn dat imho.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Steeds meer Nederlanders worden gestoord tijdens het televisiekijken.

Door sneeuw in beeld. Of blokjes zodra een brommer voorbij rijdt. En zenders die verdwijnen.

 

 

Sneeuw in beeld,das 20 geleden.

Blokjes met brommers ja als die de hele dag langsrijden wel ja.

Zenders die verdwijnen,bij welke aanbieder.....

 

Concurrenten aanvallen op een zielige manier is het.

 

Als het flink regent is cds meestal al snel weg.

Hevige sneeuwbuien en weer geen beeld.

Als de schotel door de wind 1 mm verdraaid weer geen beeld.

Grote investering voordat je uberhaupt iets kan zien.

Smartcards die van goud zijn aan de prijs te zien.

Zenders die constant van plaats en satelliet veranderen.

 

Steek je hand eens in eigen boezem cds.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als het flink regent is cds meestal al snel weg.

Hevige sneeuwbuien en weer geen beeld.

Wat kan CDS hier nu aan doen.?

Als er een grote donder wolk voor jouw schotel hangt.?

 

 

Citaat:
Als de schotel door de wind 1 mm verdraaid weer geen beeld.

Kan CDS er wat aan doen dat je schotel niet goed vastzit.?

 

Citaat:
Zenders die constant van plaats en satelliet veranderen.

 

??... kijkeens naar BskyB, daar veranderen ze vaker dan bij CDS.

 

Citaat:
Grote investering voordat je uberhaupt iets kan zien.

Dat is altijd zo als je iets via de sat wilt bekijken, tuner, schotel, lnb, smartcard, enz kopen.

 

Citaat:
Smartcards die van goud zijn aan de prijs te zien.

Nee hoor, gewoon van plastic,

maar CDS is niet de enige die flinke prijzen vraagt voor de kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: humaxkijker
Op de site gekeken onder aktievoorwaarden, is dit een oude al verlopen aktie?


Nee dit zou een nieuwe aktie moeten zijn,
Deze gestoorde actie is tot uiterlijk 31 januari 2009 voor u beschikbaar

Inderdaad als je bij de aktievoorwaarden kijkt staat er 2008 maar dat moet haast een fout zijn.

Genoemde (actie)prijzen zijn alleen geldig bij nieuwe smartcardregistraties t/m 31-1-2008.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging mij meer om datgene waar ze mee adverteren in die advertentie.

 

Steeds meer Nederlanders worden gestoord tijdens het televisiekijken.

Door sneeuw in beeld. Of blokjes zodra een brommer voorbij rijdt. En zenders die verdwijnen.

 

 

Men doelt hier op digitenne,slaat gewoon nergens op.

 

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja "nergens op",

Ik hoor toch regelmatig van andere mensen dit soort verhalen.

 

Zelf heb ik daar geen last van, Ik gebruik dan ook een buitenantenne en we hebben hier ook net een nieuwe uitzendmast in de stad.

 

Maar de beeldkwaliteit van Digitenne blijft ver achter bij die van Canaal Digitaal.

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 ontvanger met basispakket en wil graag een 2e ontvanger aanschaffen.

Dus huidige basisabbo opzeggen en teruggaan naar FTA+Ned1,2en3.

Nieuwe ontvanger kopen, basispakket nemen en 150 euro korting.

Vervolgen Settopbox op ouwe ontvanger nemen voor 1 euro/maand.

Wat een gedoe.

Eens kijken of dat zal gaan lukken.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...