Gene 1225 Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Probleem met OE-Nieuwslezer : sinds enkele dagen geen nieuwe berichten kunnen downloaden : krijg steeds volgende melding : Account: news.versateladsl.be Server: news.versateladsl.be Protocol: NNTP Poort: 119 Beveiligd(SSL): 0 Foutnummer: 502 CODE: 800ccca0 Versatel ( Tele2) heeft geen weet van problemen met de server . Systeem : Windows XP sp3 Heb ook al geprobeerd met Messnews maar evenmin succes ; Firewall uitschakelen helpt ook niet . Probleem moet m.i. in mijn computer zitten . Iemand een tip ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
vincent1971 Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Al eens thunderbird ( portable ) geprobeerd? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Gene 1225 Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2008 Net geinstalleerd , maar zelfde probleem : nieuwsserverfout NNTP : news.tele2.nl : access denied Blijkbaar is news.tele2.nl de server , maar toch moet ik news.versateladsl.be als naam invullen in de configuratie-instellingen . Maar zelfs als ik direct news.tele2.nl in de instellingen zet geraak ik niet verder. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Morgothzz Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Ze zijn er blijkbaar mee bezig, het probleem is bekend klik Regards 'Life Is A Joke'
Gene 1225 Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2008 Bedankt , hun helpdesk had dat wel even mogen zeggen toen ik mijn probleem gemeld had . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen