Gast bob-bob Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik heb een vraag? Verschil tussen Ata en S-ata hdd? Gaat dit allen om interface? Een kunnen PC-ies in netwerk normaal zien of data wisselen tussen verschillende hdd aan het bord?
Tonskidutch Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Serial_ATA engels uitvoeriger en beneden aan op link beneden ook uitleg over ATA al met al de connector en de prestatie (hoeveelheid MB/s) door die connector naar je MoBo indien juist aangesloten is PC en netwerk identiek bruikbaar cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Gast bob-bob Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Ok,hartelijk dank,ik ben van plan een media player te kopen met een S-ata schijf een mijn Pc is wat ouder met een Ata schijf!
Jürgen Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 Als ik het goed begrijp wil jij een Mediaplayer (zoals b.v. een Popcorn Hour) met een SATA HDD kopen of deze later inbouwen, correct? Maar wat heeft jouw PC dan met de SATA HDD in de MP te doen? De PC oefent toch geen enkele invloed op de SATA HDD van de MP uit. Of bedoel je iets anders? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Gast bob-bob Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Copy een paste van een schijf naar andere bijvoorbeeld! Die moeten zien elkaar om die handeling !
Jürgen Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Copy e.d. hebben niets met ATA en SATA te maken. De onderlinge communicatie tussen deze 2 wordt door het OS (eventueel spec. drivers) en MB geregeld. De meeste MB ondersteunen beide types, ik heb althans nog nooit anders ervaren. Als je MB SATA aansluitingen ondersteund hoef jij je nergens zorgen over te maken. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen