Ga naar inhoud


Kabel of Satelliet?


meijelsat

Aanbevolen berichten


allereerst zou dat niet mogen uitmaken

 

maar daarna is het altijd afhankelijk van de kwaliteit die de zendgemachtigde en de provider aanbied

 

naast alle infrastructuur inherente flessen halzen

 

op satelliet zijn er meerdere FTA en ook al veel gecodeerd per abonnement

op kabel kun je niet kiezen daar wordt enkel gecodeerd aangeleverd indien het in je abonnement zit

 

volgens mij zijn er zeer zeker enkele sat4all leden die binnenkort een dm 8000 receiver met ook een DVB-s en een DVB-c tuner hebben en een HD beeldbuis eraan

 

die zouden tzt redelijk objectief een vergelijk kunnen maken.

 

maar vooralsnog is het lastig een objectief vergelijk te maken

 

misschien hebben er enkelen onder de leden 2 x dm 800 met DVB-s en DVB-c

wie vult aan?

 

chiao

 

 

 

It's Over

Level42

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
dit is een groot gemis bij CDS


maar we hebben het over een gelijkwaardigheid
dus eerlijk blijven mbt de zenders die op beide te ontvangen zijn in gelijkwaardig pakket

want zo gezien (jouw ongelijkheid volgende) kan ik ook over ORF HD spreken die een perfecte weergave van formule een geeft dat met AC3 geluid

welke heb jij in je ? abonnement met AC3 + andere audio opties?

chiao

It's Over

Level42

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch

want zo gezien (jouw ongelijkheid volgende) kan ik ook over ORF HD spreken die een perfecte weergave van formule een geeft dat met AC3 geluid


De laatste keer dat ik Formule1 op Orf-HD heb gezien was geen HD, maar upscaled. Maar mogelijk is dat veranderd en is het nu wel echt HD? Ik zal de volgende race eens checken.

Overigens is Orf-HD niet "officiëel" in Nederland te ontvangen. Film1-HD en Sport1-HD zijn dat wel, maar CDS geeft ze niet door.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740
Origineel bericht van: Tonskidutch

want zo gezien (jouw ongelijkheid volgende) kan ik ook over ORF HD spreken die een perfecte weergave van formule een geeft dat met AC3 geluid


De laatste keer dat ik Formule1 op Orf-HD heb gezien was geen HD, maar upscaled. Maar mogelijk is dat veranderd en is het nu wel echt HD? Ik zal de volgende race eens checken.


Misschien kunnen we er vanaf 2009 allemaal van genieten als de BBC (HD?) de Formule 1 uit gaat zenden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740

Overigens is Orf-HD niet "officiëel" in Nederland te ontvangen. Film1-HD en Sport1-HD zijn dat wel, maar CDS geeft ze niet door.

Goedemorgen
hêhê, dat voorbeeld ORF HD is dus als jou voorbeeld Film1-HD
of niet op sat of niet op kabel
daar heb je dus NIKS aan om te vergelijken

Mijelsat wil toch de vergelijking, DAN moet je ook gelijkwaardige kijk situatie scheppen, dus ook 1 zender, die op beiden te ontvangen is of begrijp je het nog steeds niet Apple740?

chiao

It's Over

Level42

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...