Gast nico Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 heeft soms iemand ervaring met deze ontvanger en is er ook een nederlanstalige handleiding van grtz
edbe Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 zelf heb ik ook geen NL handleiding, wel een site met Engelse tekst 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gast debe Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 De handleiding is sowieso beperkt. Na bijna één jaar gebruik en meerdere upgrade's (7) blijft het zoeken. Je kan de handleiding (duits engels) downloaden op de Vantage pagina. In de downloadlijst heb je telkens een actuele manuel bij de bijhorende upgrade. Wel appart te downlen.rarbestand Ik denk dat ik het toestel maar vooral de vantage firma al redelijk goed ken. Een goed verstaander heeft maar één woord nodig. Toch wel uitstekende kwaliteit ook voor multi channel (5)radio ontvangst.
Gast kevinevo7 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Heeft er iemand meerdaagse EPG voor TVV of CD voor de 7100? Grtz, Kevin
edbe Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 nee, ligt eraan de ene week wel en de andere week niet 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen