Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Teletekst problemen ?


ligth011

Aanbevolen berichten


Ik heb ook geen last van dit verschijnsel en heb tot nu toe nog niets hierover gelezen.

Laat dan even weten van wie je wat, wanneer, waar hoorde.

An deze opmerking hebben we niets aan.

 

Ook zou het handig zijn als je een prefix in jouw berichten opneemt zoals dat op dit forum wordt gevraagd (zie 4e regel hoofdpagina).

Dan kan iedereen gelijk zien om welke type ontvanger de vraag of het bericht gaat.

 

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satbird2002

bij mij is de teletekst via scart ook niet al te best, half geladen pagina's (Philips lcd) en gbruikmakend vd teletekt decoder vd TV.

verschillende scart kabels gebruikt.

 

via hdmi is de teletekst wel goed, maar duurt het erg lang.

gebruikmakend de teletekst decoder vd TF.

 

denk toch dat er via de scart uitgang een en het ander beter zou kunnen worden gemaakt, lijkt me.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Ik heb ook geen last van dit verschijnsel en heb tot nu toe nog niets hierover gelezen.
Laat dan even weten van wie je wat, wanneer, waar hoorde.
An deze opmerking hebben we niets aan.

Ook zou het handig zijn als je een prefix in jouw berichten opneemt zoals dat op dit forum wordt gevraagd (zie 4e regel hoofdpagina).
Dan kan iedereen gelijk zien om welke type ontvanger de vraag of het bericht gaat.


Hallo Jürgen,

Jij hebt ook de 7700HDPVR. Zijn het bepaalde zenders waar de TT niet goed werkt, of is het bij alle zenders, mits ze TT hebben natuurlijk? Ik heb er namelijk helemaal geen last van.

Hoe kijk jij trouwens TT? Via Scart en dan met de AB die bij de TV hoort? Ik heb namelijk alleen maar HDMI en ben dan wel verplicht om via de AB van de satelliettuner TT te kijken. En daar vallen bij mij nooit letters weg. Het enige wat niet echt lekker werkt is als je subpagina's hebt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
..Zijn het bepaalde zenders waar de TT niet goed werkt, of is het bij alle zenders, mits ze TT hebben natuurlijk?
Hoe kijk jij trouwens TT? Ik heb namelijk alleen maar HDMI en ben dan wel verplicht om via de AB van de satelliettuner TT te kijken. En daar vallen bij mij nooit letters weg. Het enige wat niet echt lekker werkt is als je subpagina's hebt.

Voor zo ver ik het tot nu kan bekijken functioneert TeleTekst op alle zenders. Zeker weten doe ik het niet omdat ik ook niet op alle zenders TeleTekst kijk, maar op de CD kanalen heb ik geen last van.
Ook ik heb mijn 7700 voor Video via HDMI op mijn TV en voor Audio via TosLink (opt) op mijn CHS aangesloten.
Inderdaad, het enige probleem zijn de subpagina`s, na deze enkele seconden bekeken te hebben schakelt TeleTekst weer terug naar pagina 100, heel vervelend maar ik overleef het wel.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...