Ga naar inhoud


UPC op DM800


rai

Aanbevolen berichten

Ik weet dat Ziggo op een DM800 prima werkt (heb het zelf draaien), maar ben nu op zoek naar info of het mogelijk is om een DM800 te gebruiken in het UPC kabel gebied? Heb hier ooit gelezen dat dit niet wilde werken, maar we zijn weer een tijdje verder. Heeft iemand dit al werkend?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
Echter dat ontfrutselen is nog niet openbaar bekend.


We hebben blijkbaar niet voldoende whiz-kids in Nederland die slim genoeg zijn om dit voor elkaar te krijgen.

Ik ben er bijna van overtuigd dat als we in Oost-Europa of Amerika hadden gezeten de boxkey van UPC al lang "gehacked" was c.q. er een methode zou zijn om UPC te kunnen kijken met een DM800.

Overigens schijnt er wel een methode te staan op een Spaanse site, maar dat gaat een Echostar receivers. Tevens is m'n Spaans niet best.

http://web.zackyfiles.com/secciones/dekos/echostar.htm

edit: helaas komt dit niet door het Sat4all censuur comité.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig kun je het gewoon vergeten. Ik begrijp werkelijk niet waarom UPC geen mogelijkhed geeft om een eigen ontvanger te kiezen. De meeste mensen zitten toch niet te wachten op video on demand enzo.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Voorlopig kun je het gewoon vergeten. Ik begrijp werkelijk niet waarom UPC geen mogelijkhed geeft om een eigen ontvanger te kiezen. De meeste mensen zitten toch niet te wachten op video on demand enzo.
Nou ik wel, Een vriend van mij in arnhem betaald +- €60 per maand met het ondemand pakket,dus dat is mooie zak cent voor UPC en hij heeft niet eens film 1 ,2 ,3 .en maar klagen dat hij iedere maand root staat bij de bank.Je hebt mensen en fiets bellen,bij UPC rinkeld aleen het belletje van de kassa.Kabel Maffia is het, en niemand doet er wat aan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Origineel bericht van: cheapwatcher
Voorlopig kun je het gewoon vergeten. Ik begrijp werkelijk niet waarom UPC geen mogelijkhed geeft om een eigen ontvanger te kiezen. De meeste mensen zitten toch niet te wachten op video on demand enzo.
Nou ik wel, Een vriend van mij in arnhem betaald +- €60 per maand met het ondemand pakket,dus dat is mooie zak cent voor UPC en hij heeft niet eens film 1 ,2 ,3 .en maar klagen dat hij iedere maand root staat bij de bank.Je hebt mensen en fiets bellen,bij UPC rinkeld aleen het belletje van de kassa.Kabel Maffia is het, en niemand doet er wat aan.

Je hebt helemaal gelijk. Het zijn een stelle graaiers bij UPC. Wat ik alleen niet begrijp:
Ik heb in maart een huis gekocht waar een werkende kabelaansluiting zat. Tijdens de verbouwing ook een tvtje op aangesloten. En toen was het in juli opeens over met het signaal. Op zich niet erg, omdat ik het toch niet nodig heb. Maar ze hebben nooit een briefje gestuurd of ik soms klant wilde worden.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Nou ik wel, Een vriend van mij in arnhem betaald +- €60 per maand met het ondemand pakket,dus dat is mooie zak cent voor UPC en hij heeft niet eens film 1 ,2 ,3 .

Kabel Maffia is het, en niemand doet er wat aan.


Dat is knap. Ik betaal ook 60 euro per maand aan UPC, maar heb daarvoor de triple tuner HDTV-DVR, Eredivisie live en Film1/Sport1 + de HDTV kanalen. En uiteraard "video on demand", dat zit er gewoon bij ieder digitaal abonnement standaard bij.

Wat is hier "maffia" aan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
De mafia hier aan is dat je geen vrije keus hebt van ontvanger, een andere werkt niet bij UPC,is ongeveer het zelfde als een auto van x waar alleen brandstof van x in kan.


Het is natuurlijk dé manier om cardsharing/hacking te voorkomen. Zie Sky-HD, waar je in principe ook alleen met een Sky ontvanger kunt kijken, dit systeem is nog niet gehackt en card-sharing is ook lastig zoniet onmogelijk. De "maffia" kan ik dus niet helemáál ongelijk geven. Ze proberen gewoon hun eigen product te beschermen tegen misbruik. En tot nu toe aardig succesvol.

CanalDigitaal gaat in de toekomst een klein beetje dezelfde kant op: een EPG op de HDTV kanalen gaat waarschijnlijk alleen werken
op de komende Philips HD-DVR. Dus als je een receiver wilt met volledige fuctionaliteit (wie wil dat niet), dan moet je Philips kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is i.d.d verdacht stil.

 

Ik wil best UPC maar dan wil ik wel mijn eigen ontvanger kunnen kiezen.

 

De huidige ontvangers zijn bagger, en ik wil graag ook mijn eigen zender indeling en boeketten kunnen maken.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Apple740


Het is natuurlijk dé manier om cardsharing/hacking te voorkomen. Zie Sky-HD, waar je in principe ook alleen met een Sky ontvanger kunt kijken, dit systeem is nog niet gehackt en card-sharing is ook lastig zoniet onmogelijk.


wellicht enigszins offtopic, maar wat je hier beweert is grote onzin.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: allez l'om
Origineel bericht van: Apple740


Het is natuurlijk dé manier om cardsharing/hacking te voorkomen. Zie Sky-HD, waar je in principe ook alleen met een Sky ontvanger kunt kijken, dit systeem is nog niet gehackt en card-sharing is ook lastig zoniet onmogelijk.


wellicht enigszins offtopic, maar wat je hier beweert is grote onzin.


Oh ja? Zend mij maar een linkje dan waarin duidelijk staat beschreven hoe je Sky-HD en/of UPC kunt kijken zonder smartcard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...