Ga naar inhoud


UPC op DM800


rai

Aanbevolen berichten

Is veel te stil op dit onderwerp met oplossingen.

Ik ben er zeker van dat er mensen hier alles al gratis kijken.

Het zijn na mijn inziens de mensen die de temp key KEY1 hebben uitgebracht in september 2006. Maar hoe lees ik nu die RSA key uit dan zijn we weer heel stuk verder !!!

 

Weltrusten wink

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Apple740
Het blijft appart dat er blijkbaar nog geen whizkid is opgestaan in Nederland die een methode heeft gevonden om de boxkey te ontfutselen van de UPC mediabox en zo de zaak werkend krijgt op een Dreambox.


Ahum........Een whizkid is toch een slim iemand???????........nou.........als je slim bent, dan ga je toch niet in upc gebied wonen???????
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wanneer de ROM data in de smartcard bekend is dan boeit de hele boxkey niet meer. Met de ROM kunnen keys worden gegenereerd die het gehele pakket decoderen. Dit heeft ook een tijdje gewerkt met ROM110 rev. A03. De gulle keygever van toen (eind augustus 2006) heeft verder geen keys meer openbaar gemaakt en later is de ROM geupdate naar rev. A05. Het zou mij niet verbazen als deze ook bekend is. Hoogstwaarschijnlijk werkt cardsharing ook maar er hangt een oorverdovende stilte omheen...

DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB

PC : TBS6980, TBS6680

Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+

Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

het enige wat ik uit een upc kaart kan toveren is een dikke CARD INIT FAILED in CCcam 2.1.1 ook na aanpassing CLOCK FREQUENCY naar 6Mhz. BOXKEY is mij ook nog niet duidelijk of dit inderdaad 4x een getal is zoals 00 11 22 33 of 00112233 of wellicht toch meerdere getallen zoals 00 11 22 333 etc.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: MagicOnline
UPC koppeld de kaart niet aan de box maar aan de CA-Decoder.

Het CA-Decoder nummer kun je in de box terug vinden onder diagnostiek en dan 1 keer het pijltje omlaag.

Zou mooi zijn als het CA-Decoder nummer (in hex) toe te voegen is aan CCcam o.i.d.



En dat toevoegen blijkt dus niet te kunnen. Dit lijkt me
iets om eens voor te leggen aan het cccam team.
Hoe zijn zij te benaderen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zij: een box lock en een CA(s) decoder lock is iets heel anders.

 

Box-id: serie nummer van de box

CA(s) decoder: smartcard lezer

 

Het is gewoon géén box lock zoals bij sky

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guppje29
sky uk koppelt hun smart kaarten toch ook aan de box.
geloof dat die key ook in cc cam te zetten is.
ben ff aan het rond informeren hoe dat daar in z'n werk gaat.


bij het CCcam team hebben ze die box key eringezet,
maar wie de key niet openbaar maakt aan hen of het hen mededeeld welke deze is dan kunnen ze die ook niet erinzetten hé.
maar denk je dat voor het CCcam team een UPC ondersteuning of voor belgie een telenet ondersteuning zo belangrijk is dan een sky uk of italie?????.
vrees van niet hé,maar moest het wel gedaan worden is dit heel erg leuk meegenomen,maar zie dit nog niet zo snel gebeuren,anders was dit al lang gedaan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker

maar denk je dat voor het CCcam team een UPC ondersteuning of voor belgie een telenet ondersteuning zo belangrijk is dan een sky uk of italie?????.
vrees van niet hé,maar moest het wel gedaan worden is dit heel erg leuk meegenomen,maar zie dit nog niet zo snel gebeuren,anders was dit al lang gedaan.


DreamMultimedia gaat gegarandeerd duizenden receivers verkopen in UPC gebied als blijkt dat UPC hier mee te bekijken is. En aangezien Cccam = DreamMultimedia (tenminste, dat veronderstel ik) zal het ze geen windeieren leggen als ze dit mogelijk zouden maken. wink
Link naar reactie
Delen op andere sites

maar voorlopig is het nog niet mogelijk of niet meer,

in belgie (telenet) is het na 4 jaar digitale tv ook nog steeds niet gelukt via CCcam,

al zijn er geruchten dat er zijn waarbij het werkt,

maar het blijft bij geruchten altijd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

En toch worden door mensen beweerd dat het kan,ik ben niet eens dat een skyuk aan een box gekoppeld,die hoeft alleen geactiveerd te worden via een telefoon op het zelfde postadres.

 

Daarna kan de card gewoon in een dreambox gestopt worden en krijg je gewoon je update's binnen.

Mijn ontvangers zijn: 1x Vu Ultimo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Het is my wel gelukt......

 

Heb een UPC box laten uitlezen de boxkey en caid erin gezet en beeld op mijn dm8000..... maar mijn vraag is nu hoe ik de on-demand kan aanspreken zijn hiervoor al plugins voor gemaakt,met een orignele kanhet ook waarom dan niet met een andere reciever,

Ik denk dat dat te maken heeft met de feed back die de reciver geeft maar weet het niet zeker.

 

Dus als iemand hiervan meer weet kan ik de andere via pm wel verder helpen om de kaart werkend te krijgen op een cabel dreambox....

 

Gr marcel

Groeten Max

DM 8000

DM 600

 

Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...