Ga naar inhoud

HD TV's met ingebouwde media speler

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb het de laatste tijd niet erg gevolgd maar kreeg

zo her en der signalen dat de TV fabrikanten ook media

spelers in hun TV in gaan bouwen ?? Mijn 2,5 jaar oude

Philips 32PF9531 kan wat AVI en MPG aan via de USB

aansluiting maar dat werkt vaak niet.

Zijn er al TV's die MKV aan kunnen ???

Geplaatst:

Het zou wel leuk zijn als er al een mediaplayer ingebouwd word dat dit dan een modulair systeem word welke draait onder linux zodat er alternatieve software in kan.

Geplaatst:

Ik zou zoiets niet willen hebben. Decoding van de video gebeurt allemaal in hardware. Stel dat er morgen een betere chip uitkomt met allemaal mooie nieuwe snufjes vervang ik liever mijn popcorn hour van €200 dan een nieuwe tv kopen.....

Echt grote veranderingen kun je nooit in een firmware stoppen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb deze week een Sony kld-40z4500 (200Hz) ontvangen en die heeft een ethernet aansluiting zodat je als je een Multimedia server in je netwerk hangt je de foto,film en audio via de tv kan afspelen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: hans12345
Ik heb deze week een Sony kld-40z4500 (200Hz) ontvangen en die heeft een ethernet aansluiting zodat je als je een Multimedia server in je netwerk hangt je de foto,film en audio via de tv kan afspelen.

Fijn. Alleen het belangrijkste is: met welke codecs en containers kan hij overweg?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Inderdaad. Zou hij MKV's af kunnen speler zou dat al

heel fijn zijn. EDn wat als er nieuwe formaten komen ??

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen