Keep it Cool Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2008 Zo mag ik iedereen bedanken voor de tips de box werkt weer naar volle tevredenheid. Ik heb de Fet en de Elco van 68UF /400v vernieuwd. (De MosFET word nu amper lauw na een uur proefdraaien) Metropar je gaf me de tip om de schottky diode stps30L30ct te vervangen ik heb gekeken hoe ik die kon herkennen en het boekje zij me dat het een TO220 behuizing moest zijn. Maar het enige onderdeel wat er op lijkt is een 8 volts stabilisator die ik wel kon vinden dus ben eigenlijk nog wel benieuwd waar ik die moet zoeken in de DM7000. You never know for the next time tnks all
metropar Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 deze zit net achter het trafotje dus tussen trafotje en wat grote elko s tussen wat grote diode maar als het nog met blauw display is en geen gemodif. voeding zit er op die plaats een grote diode zon gewone uitvoering gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Keep it Cool Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2008 Oke bedankt weten we dat ook weer, die heb ik er dan niet inzitten het is inderdaad een oudtje op de kaartlezer unit zag ik een plakker met de datum van 2002 zitten.(ik heb hem een 2 jaar geleden een maal 2de hands aangeschaft) Ik heb het blauwe display zelf aangepast naar witte leds vond het iets vlotter staan Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen