Ga naar inhoud

Toshiba sattelite L300,krijg kast niet los

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben hier met een Toshiba sattelite L300 bezig.

Deze is gevallen,en nu valt de schermverlichting steeds uit,en hoe warmer als ie wordt ,hoe eerder hij uitvalt.

Als ik dan de kast ga torsen dan gaat ie weer aan,mischien ergens losse verbinding dacht ik,alleen krijg ik de kast niet helemaal los,wel alle schroefjes F6 eruit gehaald aan de onderkant,dan krijg ik hem wel los aan de rand rondom,maar ergens in het midden van het toetsenbord blijft ergens vast zitten,heeft er iemand wel een eens zo`n laptop los gehad?

Alle tips zijn welkom.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:

Probleem is opgelost,vond op internet nog een aanwijzing hoe de kast te openen.

Was inderdaad een losse verbinding,stekkertje van display zat los op moederbord,nu maar ff vast gezet met stukje tape.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:
Origineel bericht van: the boss
Probleem is opgelost,vond op internet nog een aanwijzing hoe de kast te openen.
Was inderdaad een losse verbinding,stekkertje van display zat los op moederbord,nu maar ff vast gezet met stukje tape.

Of je leest de gebruiksaanwijzing (manual) :Dsmile

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen