Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

Em24, een Duits teleshopkanaal is FTA van start gegaan op Astra 19.2° Oost

12551

V

22000

5/6

FTA

Het zijn nog testuitzendingen, want er staat "Testsendung" te lezen.

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Geplaatst:

zijn er nog niet genoeg van die kanalen,

die komt er hier niet bij,

maar toch bedankt voor de info.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Mooi...ik heb hem gelijk bij mij op nr. 1 in de zenderlijst gezet. Ik kan mijn geluk niet op. :D :D

Geplaatst:
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Mooi...ik heb hem gelijk bij mij op nr. 1 in de zenderlijst gezet. Ik kan mijn geluk niet op. :D :D

Nou, op nr. 1 in m'n lijst is een groot woord. Maar hij staat wel in mijn hoofdlijst, op nr. 190, bij de andere shopkanalen zoals HSE24 en 1-2-3.tv! smile
Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin

Nou, op nr. 1 in m'n lijst is een groot woord. Maar hij staat wel in mijn hoofdlijst, op nr. 190, bij de andere shopkanalen zoals HSE24 en 1-2-3.tv! smile

Alleen Astra 1 ontvangst zeker??

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:
Origineel bericht van: cheapwatcher
Origineel bericht van: Elwin

Alleen Astra 1 ontvangst zeker??

Nee hoor, ik ontvang Astra 1/2/3 en Hotbird. Ik ontvang nu zo'n 975 kanalen. Ik heb wel shopkanalen in mijn lijst, maar geen telefoonsexkanalen uit Duitsland enzo. smile
Geplaatst:

Ok. Zou je je zenderlijst eens willen plaatsen? Ik ben wel benieuwd. Zelf ben ik nog bezig een mooie lijst te maken voor deze satellieten.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665

Ziggo start CI+

Geplaatst:
Ok. Zou je je zenderlijst eens willen plaatsen? Ik ben wel benieuwd. Zelf ben ik nog bezig een mooie lijst te maken voor deze satellieten.

Hoe bedoel je plaatsen? Ik heb nu zo'n week een MaxDigital 225, dus ken nog niet alle functies. Je bedoelt waarschijnlijk gewoon mijn zenderlijst op een USB zetten en dan via de computer hier op plaatsen? confused
Geplaatst:

Bijvoorbeeld. Of de lijst exporteren naar tekst. Ik was gewoon benieuwd in welke volgorde je de zenders had staan.

Ziggo start CI+

Geplaatst:
Bijvoorbeeld. Of de lijst exporteren naar tekst. Ik was gewoon benieuwd in welke volgorde je de zenders had staan.

Je kan dus ook gewoon een tekstuele lijst uit je ontvanger halen? Dan ga ik dat van de week even proberen. Wel leuk om te proberen of dat lukt. smile
Geplaatst:

Je kan met ctech editor studio allerlei leuke dingen doen. Zoek hem maar eens op.

Ziggo start CI+

Geplaatst:
Je kan met ctech editor studio allerlei leuke dingen doen. Zoek hem maar eens op.

Met dat programma kan ik dan dus een zenderlijst opslaan, en die dan inladen in mijn ontvanger?

Op zich kan ik zo wel ongeveer zeggen hoe de zenders ongeveer staan. Ik zal proberen een globaal overzichtje te maken:

1-75: CanalDigitaal/TV Vlaanderen zenders
75-80: Nieuws (CNN/CNBC/BBC World News etc.)
81-110: Engelse TV (BBC/ITV/Channel4/Film4/More4 etc.)
111-210: Duitse TV (Astra 1)
210-220: Oostenrijkse/Zwitserse (SF-info) TV
220-240: Franse TV (Astra 1/Hotbird)
240-260: Spaanse TV (Astra 1)
260-270: Italiaanse TV (RAI 1/2/3, Italia 1, Rete 4, Canale 5)
260-270: Arabische TV (Astra 1)
270-310: Overig buitenlands (o.a. zenders van Hotbird, zoals ERT/HRT/DunaTV/TVP etc.)
310-320: Religieus (Supreme Master, Daystar, EWTN etc.)
320-330: Overig Astra 3
320-600: Overig Astra 2
600-975: Overig Hotbird

Om een preciezere lijst te maken duurt het natuurlijk veel langer. Maar zo staan ze bij mij ongeveer. Eerst de NL-zenders, en dan de belangrijkste Engelse zenders, daarna de Duitse enz. Ik heb geprobeerd de zenders een beetje op thema in te delen. smile
Geplaatst:

Leuke indeling!

Ik wil zelf ook iets op landen gaan doen. Zal me dan maar beperken tot de belangrijkste zenders per land. Het is nogal een uitzoekerij wat er bijv. aan Italiaanse kanalen op de hotbird zit.

Wel is dit een handig hulpmiddel:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_SKY_Italia_channels

Is er ook iemand die zo'n lijst heeft voor andere landen? Bijv. Engeland (freesat lijst) en Duitsland (premiere lijst)

edit

al gevonden:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_channels_on_Freesat

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Die heb ik nu geïnstalleerd. Heb net even gekeken, en inderdaad erg makkelijk. Kun je gewoon zenders lekker snel een andere naam geven! Dank je voor de tip! smile

Nog even een misschien hele stomme vraag: als ik nou bijvoorbeeld bij vtm álle coderingen uitzet, heb ik dan beeld op die zender? Denk het zelf niet, omdat de MaxDigital dan gewoon een codering eroverheen zet... confused:D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen