Ga naar inhoud


Humax 5400, kan hier een orginele CD smartkaart in?


nemo

Aanbevolen berichten

hoi ik ben nieuw in het humax gebeuren ik heb namelijk een strong 8000 nu heb ik van de buurman een humax irci-5400 gekregen nu is mijn vraag pas het orginele canaalkaartje ook hier in of moet ik iets veranderen aan de humax ik weet wel tot de humax gepatch is maar daar zat dus een funkaartje in veel weet ik er nog niet vanaf (van de humax)dus graag hulp

ps of ken ik hem beter weggooien ??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De smartcard die je in je strong gebruikt kan niet in de card reader van de Humax ( ja hij past wel maar werkt niet.)

 

De Humax kan via zijn interne cardreader alleen overweg met een orginele Irdeto kaart.

Of met een aangepast gold , fun , Atmega Etc etc kaartje.

 

Hij gaat dus niet werken met de orginele smartcard die je ook voor je strong gebruikt want dat is een Seca kaart.

 

Het kan wel maar dan moet je een common interface aanschaffen.

Die wel overweg kan met een seca kaart.

Dat zijn er diverse staat hier op het forum wel het een en ander over geschreven.

En de ene werkt beter als de andere.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus dan duw die kaart er maar eens in en proberen maar er zal zeker wel wat open gaan met jou kaartje

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook een matrix reloadded of een magic en daar de software op UCAS.V30 deze werk ook zeer goed met ct nl kaartje en de prijs is nog goed ook

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschiens bij tekoop aangeboden!!

kijk hier eens en vraag of er de soft ucas v 3.0 erop kan

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1568940#Post1568940

 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...