sattools Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Windows XP bevriest bij mij telkens als ik een orginele audio CD invoer. Maakt niet uit of het een nieuwe of 20 jaar oud is. Druk ik op eject, dan is windows direct weer beschikbaar, maar zolang de schijf in de speler zit is windows bevoren. DVD's gekocht/gekopieerd geen probleem. Soms ben ik ook mijn HDD's kwijt als er een audio cd ingezeten heeft (soms ook C:). Resultaat is dus een blue-screen. Soms hoor ik de HDD's tikken als ik een audio CD invoer en dan zijn ze dus niet meer beschikbaar. Wat voor onzin kan dit nou weer zijn? Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Gast wanderer Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 bij een blue screen (bsod) hoort een foutcode, een lang getal, dit noteren en gogelen op dit getal, daarmee achterhaal je het probleem en mogelijk wordt een oplossing geboden... bsod=blue screen of death...
vincent1971 Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Kan zijn dat je speler niet goed meer is. Al eens een andere speler in je pc gezet? Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Hellum Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 wat gebeurt er als je een data cd invoert? MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
sattools Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 22 oktober 2008 Met data, gekopieerde muziek cd, DVD orgineel en gekopieerd gaat alles prima. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Sjattuh Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 welk programma gebruik je om automatisch CD's af te laten spelen? Winamp? Moet je deze is verwijderen en kijken wat hij doet. Lijkt me een software probleem. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Zeker zo'n copy protected cd. Er zijn gekochte audio cd's die niet af te spelen zijn op de pc. Ik weet alleen niet of die dan ook (altijd) een BSOD veroorzaken.
winwiz Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Origineel bericht van: hummiesat Zeker zo'n copy protected cd. Er zijn gekochte audio cd's die niet af te spelen zijn op de pc. Ik weet alleen niet of die dan ook (altijd) een BSOD veroorzaken. Hij heeft het met alle audiocd's... ik denk dat 20 jaar oude nog niet zo'n beveiliging hebben die dit kan veroorzaken. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast hummiesat Geplaatst: 23 oktober 2008 Geplaatst: 23 oktober 2008 Origineel bericht van: winwiz Hij heeft het met alle audiocd's... ik denk dat 20 jaar oude nog niet zo'n beveiliging hebben die dit kan veroorzaken. Ooops, effe gemist
sattools Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 24 oktober 2008 Origineel bericht van: Sjattuh welk programma gebruik je om automatisch CD's af te laten spelen? Winamp? Moet je deze is verwijderen en kijken wat hij doet. Lijkt me een software probleem. Zover kom ik niet eens. CD erin en gelijk een freeze. Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam. Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.
Sjattuh Geplaatst: 24 oktober 2008 Geplaatst: 24 oktober 2008 Origineel bericht van: sattools Origineel bericht van: Sjattuh welk programma gebruik je om automatisch CD's af te laten spelen? Winamp? Moet je deze is verwijderen en kijken wat hij doet. Lijkt me een software probleem. Zover kom ik niet eens. CD erin en gelijk een freeze. Er is een programma welke automatisch opstart wanneer je een CD erin stopt. Je PC ziet een CD en gaat een aantal processen starten. Ik vermoedt dus dat 1 van deze processen de boel vast laat lopen. Het gaat om XP toch? Wat je doet is dit: Open 'Mijn Computer' of Windows Verkenner Klik met rechts op je CD/DVD speler Kies voor 'Eigenschappen' In het nieuwe venster ga je naar 'Autoplay' Hier heb je eerst een zogenaamde pull-down menu en daar kies je voor 'Audio CD' Dan kun je daaronder uit 2 radio boxen kiezen Je moet eens kijken hoe het hier ingesteld staat bij jou en vervolgens eens wat veranderen. Dan proberen. Suc67 Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen