Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zojuist radio station uit Bonaire geluisterd ivm de persconferentie over Marlies van der Kouwe. Hoorde een commercial voorbijkomen over digitale tv op Bonaire (mitv telbo) Zij bieden naast BVN ook gewoon Nederland 123 in hun pakket aan. Ik vraag me dan af hoe die signalen daar komen. Dat moet bijna wel via satelliet gaan (IP dienst?) En hoe zit dat met de auteursrechten.

Ik weet dat defensie een heel pakket kanalen via satelliet naar Afghanistan/Midden oosten straalt. Maar er is nog zoveel onbekend over dit soort (IP) diensten. Kortom meer info gevraagd.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

Ned 1/2/3 zijn toch ook via internet te kijken?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Er zijn div programma's te streamen maar geen livestream en ook niet buiten de landsgrenzen voor zover ik weet. En bovendien ik heb het over volwaardige digitale TV en geen 500 Kbit stream.

RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Geplaatst:

hmm als je zoekt blijkt dat t al een jaar geleden bekend gemaakt is ?

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

Geplaatst:

Laat ik nu lezen dat het per 3 okt 2008 is bij broadband tv news

• 10 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen