Ga naar inhoud


De politie, gaan ze wel voorzichtig te werk?


Gast lianne28

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: pukje
Ik maak ook vaker mee bij het tankstation waar ik altijd kom,daar
tankt ook de politie en drinken een kop koffie,daar hoor ik ook
vaak zaken die na mijn meening niet naar buiten mag.

Ja maar dat zal geen recherche zijn die zitten meestal in burger wink


Ik weet niet gesprekken over huiszoeking,wietplantage oprollen
enz mogen toch niet op straat komen
Link naar reactie
Delen op andere sites


het zijn wel altijd spannende verhalen, als er een "COP" op een partijtje is die uit z'n nek lult. :D

 

ben het helemaal met je eens, dat die snel exit "moeten" zijn

heb me er zelf altijd over verbaasd hoelang dat echter duurt totdat de korpsleiding die stap neemt (inzake een ex-schoonzus)

 

maar ja zulke ex"COPS" vinden altijd wel een baan bij een andere werkgever bijvoorbeeld bij beveiligingsfirma's

 

ennuh ze beseffen niet eens wat hun spannende verhalen voor consequenties hebben (dom dom dom)

 

chiao

 

 

 

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
het zijn wel altijd spannende verhalen, als er een "COP" op een partijtje is die uit z'n nek lult. :D

ben het helemaal met je eens, dat die snel exit "moeten" zijn
heb me er zelf altijd over verbaasd hoelang dat echter duurt totdat de korpsleiding die stap neemt (inzake een ex-schoonzus)

maar ja zulke ex"COPS" vinden altijd wel een baan bij een andere werkgever bijvoorbeeld bij beveiligingsfirma's

ennuh ze beseffen niet eens wat hun spannende verhalen voor consequenties hebben (dom dom dom)

chiao



Het gaat hier ook om een schoonzus, dat ligt behoorlijk gevoelig. Maar ik ben in het verleden heel vaak geconfronteerd bij mijn oude werkgever met inbraken e.d.
Als je dan hoort hoe dan werd gehandeld door de politie en recherche dan denk je weleens wat werkt daar. Nu weet ik het dus maar dat er dan zo gemakkelijk over gepraat wordt dan los je volgens mij nooit meer een zaak op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

gewoon foute aktie van die agent.

 

Als de politie wat roddels wilt verspreiden om de dader uit de tent te lokken zullen ze dat echt niet in hun vriendenkring doen maar via de media ofzo en zeker niet in hun eigen prive domein.

 

Ze is gewoon uit de school geklapt en als haar baas dat te weten komt zal dat zeker haar baan kosten.

Het is IMO gewoon interessant doen en dat kan alleen maar gunstig zijn voor de boeven. Als iemand zo loslippig is dan is ze ook om te kopen. Mischien had ze beter kapster moeten worden.

 

Die hoort niet dit soort beroep te werken en haar baas zal dit gewoon moeten weten. Corruptie begint klein..

 

ps..

je hebt ook een meldlijn "meld misdaad anoniem". Normaal heb ik een hekel aan verraders maar dit is iets wat gemeld moet worden.

Want stel je voor een familielid wordt vermoord ofzo en er zit dan zo'n waswijf tussen de recherche.

Dader vrij om een "procedure fout"

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matchless
gewoon foute aktie van die agent.

Als de politie wat roddels wilt verspreiden om de dader uit de tent te lokken zullen ze dat echt niet in hun vriendenkring doen maar via de media ofzo en zeker niet in hun eigen prive domein.

Ze is gewoon uit de school geklapt en als haar baas dat te weten komt zal dat zeker haar baan kosten.
Het is IMO gewoon interessant doen en dat kan alleen maar gunstig zijn voor de boeven. Als iemand zo loslippig is dan is ze ook om te kopen. Mischien had ze beter kapster moeten worden.

Die hoort niet dit soort beroep te werken en haar baas zal dit gewoon moeten weten. Corruptie begint klein..

ps..
je hebt ook een meldlijn "meld misdaad anoniem". Normaal heb ik een hekel aan verraders maar dit is iets wat gemeld moet worden.
Want stel je voor een familielid wordt vermoord ofzo en er zit dan zo'n waswijf tussen de recherche.
Dader vrij om een "procedure fout"


Helemaal mee eens.

****Force 1145S, Triax 88, 2e HH Stab120, can.dig. Apple os leopard****

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...