Gast Geplaatst: 1 juni 2002 Geplaatst: 1 juni 2002 Ik ben maar een beginner. Als het patchen niet goed verricht is geeft dat -ve invloed op het functineren van het apparaat? ik heb alleen een serieel kabel wat moet ik nog bijkopen en waar? bvd
Gast Geplaatst: 1 juni 2002 Geplaatst: 1 juni 2002 Als je een beginner bent en je wilt nu al zelf je kast gaan patchen denk dan 2 keer goed na want als het niet goed gaat dan help je je kast om zeep en als je dan geluk hebt dan is die weer tot leven te wekken met een Oslink,laat hem anders patchen door iemand die er verstand van heeft en kijk het dan af!!!!!
Gast Geplaatst: 1 juni 2002 Geplaatst: 1 juni 2002 ik ben ook een beginner moet ik bekennen maar heb na 3 dagen de moed maar eens genomen om zelf mijn reciever te patchen en heb dit gedaan met de site van zeguers en het werkt perfect zover, maar het is en blijft een risico denk ik en het kan zeker mis gaan.
Gast Geplaatst: 1 juni 2002 Geplaatst: 1 juni 2002 Hi Mijn tip is maak eerst een afspraak met iemand die in de buurt zit die je eventueel met een oslink kan helpen als het serieel patchen mis mocht gaan. Ook ik heb een philips zelf gepatch met lookerflash en na 10 keer de site van mark te hebben gelezen ben ik aan de gang gegaan,alleen waren er problemen met de eeprom file maar die zijn gelukkig opgelost. Als je het zelf niet aandurft er zijn vast wel mensen die met een Oslink je willen helpen. Veel suc6 Billy
rob1981 Geplaatst: 2 juni 2002 Geplaatst: 2 juni 2002 Mwow, als je gewoon echt GOED de tijd er voor neemt, de site van zeguers helemaal uitprinten enzo, alles een paar keer lezen, en daarna alles stap voor stap doet, dan moet het raar gaan dat het dan nog fout gaat. We zijn tenslotte allemaal zo begonnen, en een heleboel die stap hebben gezet om je receiver te patchen. Groeten Rob1981 Dreambox PVR600 {gemini 4}
Gast Geplaatst: 2 juni 2002 Geplaatst: 2 juni 2002 Welk type 5816 heb je ? Afhankelijk van het type zijn er meer of minder mogelijkheden. Een type is iets van 03, 13, 23 of 33. Gelderland is groot; waar in gelderland zit je ongeveer?
nchingo Geplaatst: 3 juni 2002 Geplaatst: 3 juni 2002 Hallo Ik heb afgelopen weekend mijn flips /33 gepatch met Lookerflash en dat is prima gelukt. ga eerste je deco uitlezen met SecaBoxer, dat kan geen kwaad, bouw een beetje zelfvertrouwen op. daarna paar keer goed de beschrijving doornemen en dan beginen met patchen. ga naar www.**********, daar kan je alles vinden. suc6, groeten, nchingo
Aanbevolen berichten