elektroboy Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Versterker toont op een led dat er een fout is in linker kanaal dus heb ik in het LF de ic vervangen alsook de eind trappen nu werkt die versterker prima in stereo maar led blijft branden als ik de versterker in bridge plaats heb ik wel een grotere vermogen maar denk vervorming wat gebeurt er eindelijk in bridge met de linker en rechter kanaal van het LF OOK BRAND IN BRIDGE DE BEVEILIGINGS LED , en tog werkt de versterker geen schema voor handen helaas 73 geen
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Als je een stereo versterker in "brug" schakelt, heb je een monoversterker met het dubbele vermogen. je moet dan donders goed opassen dat je de luidspreker(s) "zwevend" aansluit...dus niet aan één kant aan min of aarde aansluit. Als je LED nog brand is er iets niet in orde met je DC levels in de versterker. Je moet erg voorzichtig zijn want er dreigt een ernsige storing die je luidsprekers en eindtrap naar de mallemoer kan jagen.
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Nog vergeten te zeggen dat bij een versterker in "brug" bedrijf de ingangen symetrisch moeten zijn. Je moet dan dan één van beide ingangen aan aarde leggen om a-symetrie te verkrijgen.
columbo Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Voor Stage Line moet je bij Konitech in malden bij Nijmegen zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen