Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een vraagje.

Mijn moeder had een hele tijd een Combi Basis Pakket en een Film1 Sport 1 pakket, samen 32.50 euro.

Sinds augustus heeft ze ineens alleen een Combi Basis Pakket, ook voor 32,50 euro.

Als je op de Canal Digitaal site gaat naar de paketten, dan zie je dat zo'n pakket ueberhaupt niet bestaat.

Wel een Basis Pakket en wel een Combi Pakket, maar geen Combi Basis Pakket.

Ze heeft zelf niet om deze verandering gevraagd.

Daarbij komt nog dat ze sinds Augustus geen programma-boekje meer ontvangt en sinds kort gaat ineens NED1, 2 en 3 niet meer.

Ze gaat natuurlijk bij CD navragen hoe dit nu zit, maar ik was benieuwd of wellicht iemand uit dit forum hetzelfde beleefd heeft.

Ikzelf denk dat CD een fout gemaakt op de afschrijving door Combi Basis Pakket te schrijven ipv Combi Pakket.

Gegroet,

ejdv

Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2)

VTi 15.0.0

Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E)

EMP Centauri Multiswitch 13/8

Geplaatst:

Ik geef toe, je wordt gek van al die pakketten en hun namen.

De term Combi-basis pakket is m.i. sinds kort verzonnen.

Dat betekent: Basis + Set Top Box + Film1/Sport1 + Eurosport2 + Extreme Sports + ActionNow! + NASN.

Ik moet me sterk vergissen als dit niet hetzelfde is als het Combipakket.

N.B.: Ned. 1-2-3 behoor je zeker te ontvangen, want daar heb je geen pakket voor nodig, wel een geldige kaart.

Geplaatst:

hallo Ejdv

Tot augustus 2008, had je 2 apparte rekeningen. Eentje van € 12,55 voor het basispakket( dit is incl. de extra zenders in het combipakket) en eentje van € 19,95 voor Film1/Sport1. Sinds augustus zijn deze samengevoegd en betaal je slechts 1 rekening van € 32,50 voor het combipakket.

Geplaatst:

Bedankt voor de replies.

Dus dit alles is normaal.

Behalve dan dat op het afschrift het "Combi Basis-pakket" vermeldt staat, hetgeen het onduidelijk maakt.

2 vraagjes nog:

1/ hoe zit het met het programma-boekje, wordt dat nog steeds verstuurd ?

2/ hoe kan het komen dat opeens Ned. 1, 2, 3, Filmnet 1, 2 en Discovery Channel het niet meer doen ?

Het lijkt me dan geen kaart issue en heraktiveren helpt niet (toch maar geprobeert).

Alle basis-pakket kanalen zitten toch op 1 satelliet ?

Gegroet,

ejdv

Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2)

VTi 15.0.0

Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E)

EMP Centauri Multiswitch 13/8

Geplaatst:

Film1 zit op dezelfde transponder als Ned1,2 en 3 dus kan het kloppen dat je die niet meer ontvangt, maar Discovery zit op de transponder waar ook RTL op zit,dus die moet gewoon te ontvangen zijn, ben je niet in de war met Nat.Geographic?

De oplossing is de schotel nauwkeurig afstellen, of laten afstellen.

"That's another fine mess you've got me into"

• 2 weken later...
Geplaatst:

H.D. VOOR RESPONS. Ja, in de war met Nat. Geo.

Sinds vrijdagmiddag ondanks 2 nachten en 1 dag storm functioneert alles weer normaal. Sterkte 61 is niet veel.Kwaliteit 90/100.Ondanks een versterker.

C.D. heeft wel vlot, 8 dagen, op mijn @ geantwoord.

C.D. heeft een andere bezorgdienst voor de bladen.

Ontvangst via schotelrichting.

Ik kan niets veranderen aan de schotelrichting.

Hoop, dat er nog eens iets nieuws op de markt komt v.w.b. een klein eigen schoteltje (maat oude 78 toerenplaat)plus een goede versterker.

Het was heel frustrerend om 2 maanden ondanks dure installatie, duur abonnement op C.D., dure decoder, GEEN 1, 2, 3 en FILMNET op de dure TV te kunnen zien!!!!

Aan iedereen h.d. voor de snelle reacties en support! Gr. TERE

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen