Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nu bezig met een dsx6073, maar het gaat fout, normaal lees ik altijd de orginele software wel uit maar dit keer dacht ik laat maar.

Ik programmeerde wel 5 keer 9.5 maar (6072)

hij doet niks, als ik hem aan zet dan laat hij het kanaal nummer wel op de tv zien maar niet op de display, en menu en alles reageert niet,

ik zal er toch niet een hebben met 6071 software he, hebben jullie dat wel eens mee gemaakt??

Wat kan er nou aan de hand zijn?

groeten Rob1981

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

De + reageert wel, maar klopt geen moer van, hij geeft aan dat het signaal voor de helft is terwijl die perfect is.

Wat gebeurt er uberhaubt als je 6072 in een 6071 programmeer?

Groeten Rob

Geplaatst:

Heb hetzelfde probleem meegemaakt. Oplossing is simpel, zet de orginele software erin.

Haal op http://home2.planetinternet.be/zeguers/zeguers/Philips/firmware%20download.htm de laatste firmware op.

Programmeer nu eerst de 6072V9.6 met de oude oslink-software oslink1.1.

Kijk nu op hij de display opstart (oslink losgekoppeld), geeft hij nu wederom een zwart display of update not succesfull dan heb je inderdaad een 6071 en moet je gewoon de 6071v9.6 er even in proppen.

Maar op de site van Marc staat eea heel duidelijk beschreven, en dus ook dat je EERST je firmware uitleest van je tuner om te kijken welke software erin zit, en of de juiste proc. in de tuner zit.

Voorkomt een hoop problemen.

Suc6

Geplaatst:

Kimble,

ja voortaan zal ik ook voortaan eerst uitlezen.

Maar ik dacht effe stoer, hup ken wel weet je wel, van, ik heb een oslink.

Maar goed, ik heb het opgelost door een nieuwe settingslijst erin te programmeren.

Ik was er alleen vet lang mee bezig en ik zat een beetje met me handen in het haar.

Niet verwacht, maar dat was het toch.

Bedankt voor je reactie kimble.

Groeten Rob1981

Geplaatst:

1) In een DSX6073 zit de software 6072!! (dus ga niet 6071 erin zetten)

2) Je hebt geen Oslink nodig, alleen een seriele kabel en het programma declink. Zet hiermee een nieuwe kanalen/settinglijst erin. Bij Hutsefruts vind je de nieuwste. (M_Z heeft hem ook maar die is net ietsje ouder)

Succes,

Geplaatst:

Sorry, ik las weer'ns niet ver genoeg door!

Greetz,

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.