Ga naar inhoud


incubusCamd


moreno40

Aanbevolen berichten

Available for processor types: sh4 (tested only on Cuberevo, Cuberevo mini, kathrein ufs910 with e2)

 

Use the e2 version on kathrein with enigma 2 on board, the other version on ipbox 9000/900 with dgstation firmwares

 

Card client for protocols: cccam, gbox, newcamd 5.20, newcamd 5.25, radegast old, radegast new, aroureos

 

.conf and .prio files can be inserted in the /var/bin directory, or in /etc, or in /var/keys

 

20/06/2008, V0.50, First public release

camd33 and camd35 is really much unstable so I think it's not yet ready for public,

asap it will be ready i'll publish it wink

This is the first release, you can't see any log on the console because

I don't wanna people read infos that could put them on the strange way.

However logs on console are really good to know if bugs are the cause of your problem or

simply if you are so noob to not be able to configure it correctly.

 

Read very well config files and don't say something you don't know.

 

This is not a fully working cam, some functions are not implemented/enabled because they are not ready for public and

I think people don't wanna functions that are working not really good as they expected!

(also this version is a beta version, but i wanted to put some hopes on people that believe a cam is better than othern one,

we have tested the cam on many decoders and we can say this cam is not bad at all also in beta and not full working mode :P)

 

So for the first release I choose to public only client side of the cam. smile

 

I want to thank raton_craquero for givin' me the possibility to know really a lot of things on how to use dvb_api and i have

to admit that i really like his config file structure and his log functions, so i decided to use them with his agreement smile

Thank you!

 

Regards, the IncubusCrew!

incubusCamd_0.5.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb hem zojuist geinstalleerd in mijn 900HD. Nu nog even kijken waar de config staat om deze box op mijn CCcamserver te connecten. Je kunt hem trouwens gewoon bewerken met DCC (root/abcom).

Ik ga vanavond verder.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat staat toch in de readme?

 

.conf and .prio files kun je plaatsen in de /var/bin directory, /etc, of in /var/keys

 

CCcam configuren

card_server_url_0=cccam://test:test@192.168.1.6:12000

 

heb je meerdere boxen draaien met interne kaarten en je wil die connecten:

card_server_url_0=cccam://test:test@192.168.1.6:12000

card_server_url_1=cccam://test:test@192.168.1.7:12000

 

Of 1 CCcam server en 1 gbox server:

card_server_url_0=cccam://test:test@192.168.1.6:12000

card_server_url_1=gbox://192.168.1.6:2500:wachtwoord:192.168.1.7:2500:wachtwoord

 

Niet echt moeilijk dus wink

 

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok.. zappen werkt soms wel, soms niet.. maar vooruit.. het is versie 0.5! smile

 

Als hij werkt, dan blijft hij ook echt keurig werken, dus het zit echt in het wisselen van zender (PID)

 

De image is exact het zelfde als de originele image van DGS, maar onder de rode knop zitten een aantal extra menu's (CAM menu, en install menu voor plugins en cams).

 

Je kan de EMU via het menu installeren, maar de config moet je via de console (of FTP) aanpassen volgens bovenstaande reactie.

 

Op zich een eitje dus!

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

hoe geef ik de server url aan

 

Zo bv 192.168.1.234 0=cccam://test:test@192.168.2.345:12000

 

ik krijg namelijk geen contact met m'n server

wie kan me verder helpen?

 

Grt zuurtje

Topfield 4010 - Dreambox 7020 - Dreambox 7025 - 2x Triax 78cm - 1x Triax 88 cm - 1x Visiobigsatellite - alles natuurlijk draaibaar behalve de bigsatellite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zuurtje
Hoi

hoe geef ik de server url aan

Zo bv 192.168.1.234 0=cccam://test:test@192.168.2.345:12000

ik krijg namelijk geen contact met m'n server
wie kan me verder helpen?

Grt zuurtje


Probeer eens:
card_server_url_0=cccam://test:test@192.168.2.345:12000

staat gewoon in de readme en ook op de vorige pagina

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig! hij doet het fantastisch! geeft netjes mijn C+Fr/Csat/Télésuisse kanalen door. Zelfs SuisseHD is geen probleem. Op de site van mijn server staat onder VERSION incubuscamd. Het kan al niet meer stuk...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...